czwartek, 3 września 2020

Żegnaj Psi Przyjacielu!

    Kochani!
Jest mi dzisiaj ogromnie smutno i bardzo źle, bo nie ma już mojego ukochanego Towarzysza spacerów 😢🐶
Zginąłeś tragicznie Psi Przyjacielu ale mam nadzieję, że w Psim Niebie będzie Ci na pewno dobrze💜🐕
Dziękuję, że dzięki Tobie mogłam poczuć się nie jeden raz radośniejsza, lepsza i zdrowsza💜
A spacerowanie i przebywanie z Tobą było zawsze największą przyjemnością💜🐕🌳🌲
Więcej o moim Kundelku pisałam tutaj i tu i jeszcze klik

Cytat do zapamiętania:

"Na początku Bóg stworzył człowieka, ale widząc go tak słabym, dał mu psa".
Alfons Toussenel


56 komentarzy:

  1. Muszę napisać szybko, bo inaczej się popłaczę na całego. Kocham psy, kocham. Jest mi tak ogromnie przykro. Taki śliczny piesek, ogromnie mi przykro. Ja Cię przytulam najmocniej, jak tylko potrafię i z wielkim zrozumieniem. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Psy to naprawdę przyjaciele człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi przykro, Morgano. Sama nie wiem co napisać... Przytulam do serca

    OdpowiedzUsuń
  4. Psy są dla mnie rodziną, największym dobrem, dlatego rozumiem ból ❤❤ Przesyłam uściski ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Ci Morgano i tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno są dwie szkoły. Jedna to odbyć półroczna żałobę a potem wziąć psiaka ze schroniska a druga to od razu, w ciągu tygodnia wziąć bidę ze schroniska i dać jej ciepły, bezpieczny dom. Moja siostra postąpiła według tej drugiej szkoły ale jeszcze często na nową Bajkę wołamy Marcysia, bo ona na zawsze zostanie w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochamy nasze psiaki, są przecież członkami naszej rodziny i jak odchodzą to taki żal ogromny, że aż serce ściska. Dlatego przytulam, bo nic więcej nie mogę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. To nasi bracia mniejsi i zawsze boli, gdy nas opuszczają...
    Trzymaj się, kochana, jakby mało było Ci zmartwień, to jeszcze i to.
    Oby zły okres dobiegł wreszcie końca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, tak bardzo mi przykro.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny cytat wyszukałaś! I to człowiek jest ten słabszy. My też w tym roku, po siedemnastu wspólnych latach, pożegnaliśmy naszego owczarka. Teraz są tam razem w Psimi Niebie.
    Wyrazy współczucia:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ! To trudne i bolesne chwile dla Ciebie... współczuję i mocno przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serce mi się ściska z żalu kochane czytając Twoje słowa. Tak mi przykro. 💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Morgano!
    Kocham psy, a 6-letnia sunia jest dla naszej rodziny po prostu jej członkiem. Dlatego przykro mi, że przeżywasz stratę przyjaciela, bo znam ten ból sprzed wielu laty...
    Pozostały tylko piękne wspomnienia...
    Oby co złe, minęło jak najszybciej.
    Pozdrawiam.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Szkoda, że takim smutnym wpisem, ale zapraszam, będzie lepiej🌻

      Usuń
  14. Bardzo mi przykro :(
    Piekny cytat i taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem co to znaczy stracić czworożnego przyjaciela. Kiedyś straciłam kota i długo nie mogłam zaakceptować, aby pojawił sie inny. Teraz mam nowego kota, po 10 latach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Rozumiemy zatem wzajemnie nasz ból.
      Zapraszam do kolejnych wpisów, oby lepszych🌺

      Usuń
  16. Też przeżyłam śmierć psa, wiem co to znaczy. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak mi przykro, Kochana... Wiem jak bardzo i długo boli strata ukochanego zwierza-przyjaciela.
    Trzymaj się, Morgano. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny cytat... przytulam Morgano <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję i przesyłam uściski ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie Ci współczuję ❤️ moja psina odeszła w ubiegłym roku i też strasznie mi jej brakuje ☹️ jestem jednak pewna, że oba psiaki trafiły w dobre miejsce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Przytulam...
    Pieski to nasi członkowie rodziny.
    Obecnie nie mam, ale bardzo kocham psiaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przytulam najmocniej jak umiem. Współczuję straty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi przykro :( nawet nie wyobrażam sobie jakbym się czuła o stracie mojej kochanej kotki....
    Przytulam ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, wiadomość półautomatyczna, choć za sterami człowiek - może wrzucisz swoje treści lub fotografie na portal dla twórców:

    https://t3kstura.eu/

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń