poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Uśmiech i kawałek nieba nad nami

   Drodzy!
Pięknie dziękuję za życzenia dla Syna 😘
Miło mi gościć na blogu nowe twarze- witajcie kochani🧡🌼😀
Dziś, pomimo nie najlepszej nocy (bo dziwne sny miałam), wstałam radosna, uśmiechnięta, pełna optymizmu🤗💛🌞🌻
Chociaż u mnie bez zmian ze zdrowiem, z ZUS-em, ale... trzeba dalej żyć, bo mam dla kogo🥰
Postanowiłam napisać sms-y do rodziny i dawnych znajomych z miłymi pozdrowieniami, żeby im sprawić radość😀💚
Nadal największym dla mnie pocieszeniem jest kochany bardzo Wnusio Grześ, który wczoraj z Rodzicami nas odwiedził💙🧒
Wyszukałam opowiadania o dobrym nastoju dla Was- ku wesołości😄🎈


Humor
Niektórzy ludzie pracują zawzięcie, by zdobyć sobie poważanie. Są śmiertelnie poważni, przejęci i zajęci tylko sobą. Męczą się i harują ponad siły, by zapewnić sobie dobrobyt.
Gdy się na to patrzy, można im tylko współczuć. Prawdziwą hierarchię wartości stawiają bowiem na głowie. Pogrążają się w labirynt, w którym, zachowując wszelkie pozory, kultywowany bywa skrajny egoizm.
Jak można temu zaradzić?
Trzeba się śmiać! Śmiech to zdrowie.
Czy troszczymy się wystarczająco
o tę dziedzinę naszego życia?
Śmiech uwalnia od napięcia. Śmiech odpręża.
Świat nabiera nagle odmiennych barw.
Nie wszystkie sprawy
okazują się tak strasznie ważne.
Gdy mamy humor potrafimy się
śmiać z własnych błędów.
Gdy mamy humor uwolnimy się
od przesadnych trosk, które czasami
nie pozwalają nam oddychać swobodnie.
Wraz ze śmiechem rozszerza się też nasze serce,
szczególnie dla tych ludzi,
z którymi żyjemy pod jednym dachem.
Phil Bosmans
A teraz kilka zdjęć nieba, bo zachwyciłam się kształtem obłoków, niczym malowane pędzlem z sobotniego spaceru z Mężem💑⛅









  Kochani!
A, co dobrego u Was ostatnio się wydarzyło?
Nie piszmy o smutkach, bo szkoda letnich i słonecznych dni na nie🦋💛
Cieszmy się drobiazgami i celebrujmy miłe chwile z bliskimi, rodziną, znajomymi😍
Pozdrawiam Was najserdeczniej, życzę zdrówka i uśmiechu💝🌞🌳🌲🏵🌸

do posłuchania- klik


Cytat do zapamiętania:

"W śmiechu jest klucz, którym jesteśmy w stanie rozszyfrować całego człowieka”.
 Thomas Carlyle


39 komentarzy:

  1. Cudowne te Twoje niebo!!!😍
    Serdeczności zostawiam i życzę dużo zdrowia i jak najwięcej radosnych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napiszę więc o smutkach, a o radości.
    Był na kilka dni syn z synową, świętowaliśmy moje imieniny oraz urodziny, zjedliśmy dobry obiad w restauracji, spacerom nie było końca, wieczorami seansy filmowe na kanapie.
    Oby takich pięknych chwil i Wam nie zabrakło!
    Pozdrawiam po pierwszym pracowitym dniu w szkole:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie i ja dołączam się do życzeń urodzinowych dla syna. Wszystkiego najlepszego! Przepiękne te zdjęcia, masz rację, jakby te chmurki były od pędzla ;) Co u mnie pozytywnego? hmm chyba to, że blog się całkiem ładnie rozwija i bardzo mnie to cieszy ;)

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ujęcia obłoków, Morgano - tchną takim spokojem.
    U mnie z pozytywów - spotkanie z bratem i grill rodzinny przy pięknej pogodzie.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ujęcia nieba.
    Co u nas dobrego... Mieliśmy wieczór, ranek i przedpołudnie dla siebie. Tygrys szczęśliwy z dziadkami, a my ze sobą. Rzadko nam się zdarzają takie chwile tylko we dwoje.
    Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia nieba :) Człowiek popatrzy na takie piękne widoki i od razu lepiej się czuje :) A co u nas dobrego? Udało się mężowi trafić z urlopem w dobrą pogodę i choć nigdzie nie wyjechaliśmy to zwiedzaliśmy rodzinne okolice, odwiedziliśmy miasteczko westernowe. Przyszły upały, więc wreszcie mogliśmy nadmuchać basen na ogrodzie :) Dziewczyny zachwycone! Małe a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wokół nas jest tyle piękna. Kiedy je dostrzeżemy, życie staje się od razu lepsze. 😊 ♥ 😘 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebo i żółte kwiaty, czyli komplet tego, co bardzo lubię i wciąż się zachwycam. A co u mnie dobrego? Dobrzy ludzie wokół. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, u mnie dziś niebo też takie bardzo pogodne jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      U mnie niebo od kilku dni bezchmurne, zatem można podziwiać💙😀

      Usuń
  10. Margano, piękny optymistyczny post.:)
    Zdjęcia obłoków prześliczne.:) Mam już sporą "kolekcję" zdjęć chmur.
    A co u mnie dobrego? Dzisiaj po przeszło trzech tygodniach zobaczę Wnusię i to najbardziej raduje moje serce.:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz i dziękuję za ten blask nadziei i radości jaki można tu odnaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam jeszcze💛😀

      Usuń
  12. Hej Kochana piękny błękit. Uwielbiam błękity. Zwłaszcza takie. Miło popatrzeć. I te słoneczniki Aniele :) Masz racje że śmiech to zdrowie. Trzymaj się Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam Morgano, niechcący usunęłam twój komentarz u mnie. Gdyby Ci się chciało wrzucić znów będzie miło. Cos szwankuje mi ten dotyk dziś. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wlewasz miód do serca, naprawdę.
    U mnie można powiedzieć, że po staremu. Sierpień dobiega końca, a wraz z ostatnim dniem, ruszamy do ojczyzny. Czekamy na nowe dzieje, nowy rozdział w życiu. Będzie trudniej, ale nie poddamy się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie uchwyciłas te obłoczki. Bajeczne widoki!
    Ja czekam, aż mój młodszy wnusio przy mnie wypowie świadomie "baba". Podobno w pokojach swoich już mu się to zdarza, a u mnie łapie za medalionik który noszę na szyi z tajemniczymi dla niego sprawami i ciągnie babcie za włosy. Kocham tego szkraba. Zresztą nie tylko jego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie chmur super. Czy coś dobrego się zdarzyło w moim życiu.... No cóż zawsze jest coś dobrego i niestety jakieś kłopoty pojawiają się. Tak to bywa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście staram się pamiętać te pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia nieba, co u mnie dobrego ?, ze w końcu popadał deszcz i odżyły roslinki i nie musze ganiać ze szlafem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia nieba, a zwłaszcza te baranki na kilku pierwszych. Ja też bardzo lubię obserwować niebo - kilka dni temu zachwycałam się wspaniałą tęczą za oknem.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia nam pokazałaś, ja nigdy nie mam aparatu przy sobie;)a co dobrego? wszystko- jesteśmy w miarę zdrowi, jest piękna pogoda, na chleb mi nie brakuje, mamy swoje pasje, w które uciekamy, gdy nam źle i dobrze;) więc na co tu narzekać;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebo...to tajemnica...i na zdjęciach które nam pokazałaś czuć piękną tajemnicę :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne niebo i obłoczki 😍 ja też jestem z tych, co cieszą się z drobiazgów bo nie ma czasu na smutki i marudzenie. Szkoda życia na bycie smutasem. Więc z usmiechem idę przez życie. Taki też uśmiech wysyłam Ci dziś z pozdrowieniami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło 'widzieć' Cię, Morgano uśmiechniętą i szczęśliwą pomimo codziennych trudności i problemow:-)
    Nie widzę nic złego w pracy aby zapewnić dobrobyt i bezpieczeństwo finansowe sobie i swojej rodzinie. Oczywiście trzeba zachować umiar i równowagę aby nie stracić z oczu tego, co najważniejsze.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę zdrówka i uśmiechu na każdy dzień:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Popieram! Nie na darmo mówią, że śmiech to zdrowie!
    Chmurki na Twoich zdjęciach są bardzo artystycznie, niczym z obrazów. Niesamowite przybrały kształty. Dla naszej radości!
    I kwiaty piękne. Ja nadal podróżuję, dla swojej uciechy. Taki już nałóg!
    Radosnych dni Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. W tej chwili więcej jest rzeczy, które mnie martwią, dziwią i szokują na świecie. To i mniejsza ochota na pisanie. Do tego zmiany Bloggera też swoje robią.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie spokój, zdrowie (Córki, Męża, naszych Rodziców i nabliższych Przyjaciół, moje) i inspirujący koniec wakacji :) A piosenka - owocowa i zmysłowa jak samo lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu
      Miło mi Ciebie gościć i już idę zobaczyć Twojego bloga🧡😀

      Usuń
  27. Cudowne zdjęcia i post. Ale super,że widzialaś wnusia :)
    U mnie dzieje się sporo dobrego, jutro idę na siatkówkę, a w sobotę jeśli pogoda pozwoli to jedziemy na wycieczkę z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Morgano bardzo przydał mi się Twój tekst. Sierpień nie był dla mnie , a Twój tekst poprawił mi humor😄. Za Twoja rada jednak o smutkach będę mówiła. Z pozytywnych rzeczy miała przemiły wypad z moją rodzinką. No i jak przystało na każdą babcię najlepszym czasoumilaczem jest przebywanie z wnusiami.Pozdrawiam cieplutko ☀️. P.S Przecudne te twoje fotki chmur. Masz dobre oko i duszę artysty

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj jeszcze wakacyjnie
    Chętnie poleżałabym i popatrzyła na chmury. Ale już niedługo zaśpiewam:
    A tymczasem leżę pod gruszą
    Na dowolnie wybranym boku
    I mam to, co na świecie najświętsze
    Święty spokój...
    A tymczasem leżę pod gruszą
    A świat obok płynie leniwie
    I niczego więcej nie pragnę
    Wręcz przeciwnie...
    Pozdrawiam końcówką sierpnia

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj kochana
    Masz racje, śmiech to podstawa dobrego życia
    Ludzie chorują częściej, gdy zapominają o pozytywnym nastroju

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję pięknie za wszystkie Wasze komentarze😀🌸🧡

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo chmurek w Twoim wpisie. Ja też często patrzę w niebo ha, ha za ptaszkami się rozglądam. I wzbudza we mnie refleksje; wielka przestrzeń wszechświata i my tacy tyci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na Twoim blogu i widzę, jak kochasz naturę🦜🦋🤗

      Usuń