poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Rodzina jest na zawsze!

   Kochani!
Tematów o rodzinie jest na moim blogu sporo i jeszcze będzie.
Rodzina jest dla najwartościowszym priorytetem życiowym💝🤗
Właśnie wróciłam z Kielecczyzny, gdzie kiedyś był mój dom (nadal istnieje) i mieszkali Rodzice, Dziadkowie, Rodzeństwo.
Tam spędziłam beztroskie dziecięce i nastoletnie lata.
Otaczałam się piękną przyrodą wokół (2 lasy), ogrodem kwiatowym Mamy.
Teraz w domu rodzinnym mieszkają Rodzice oraz Siostra z Mężem. A niedaleko w Kielcach Brat z Żoną.
Nasze spotkania są zawsze ciepłe, miłe, smaczne, wesołe💖😀☕🍰
Wyjazd był możliwy dzięki uprzejmości najmłodszego Syna, który nas zawiózł swoim nowym, bardzo wygodnym autem-dziękujemy💗🤗
Z wiekiem coraz bardziej tęsknię za Bliskimi i choć czas zmienia nas fizycznie, to serca i miłość, nadal te same stałe i gorące💖😀
O Rodzinie można by pisać wiele...
Tych, którzy chcą się więcej dowiedzieć, odsyłam do wcześniejszych postów. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce na blogu- rodzina.
Nie zamieszczam tutaj zdjęć osobistych, tak już mam.
Teraz krótka fotograficzna sesja z ogrodu Mamy i Siostry z cytatami godnymi zapamiętania🌷🍀🌺


"Rodzina – gdzie życie się zaczyna, a miłość nigdy się nie kończy". 






"W każdy możliwy sposób rodzina jest łącznikiem z naszą przeszłością, i pomostem do naszej przyszłości". Alex Haley 























"Co możesz zrobić, aby promować pokój na świecie? Idź do domu i kochaj swoją rodzinę". Matka Teresa





"Rodziny są jak gałęzie na drzewie, rośniemy w różnych kierunkach, ale nasze korzenie pozostają jednością".








"Mieć dokąd pójść, to dom. Posiadanie kogoś do kochania to rodzina. Posiadanie obojga to błogosławieństwo."
"Rodzina to kamizelka ratunkowa na wzburzonym morzu życia". JK Rowling







Odwiedzajcie rodzinne strony, powracajcie wspomnieniami do minionych lat, opowiadajcie dzieciom, wnukom o ludziach, którzy mieli wpływ na Wasze życie.
Opiszcie swoje relacje rodzinne, a za szczere komentarze dziękuję📖🤗

do posłuchania

Pięknie wszystkim dziękuję za odwiedzanie mojego skromnego bloga, zostawianie komentarzy💚🍀😊

Kącik czytelniczy📚📗📘📖

Z Wydawnictwa Melanż- pięknie dziękuję, otrzymałam do recenzji najnowszą książkę Kasi Magiery, pt. "Moment pęknięcia".
Wszystkie książki tej autorki przeczytałam, bo mają w sobie zawsze jakiś ważny przekaz.
Tym razem powieść dotyczy emocjonalności kobiet w związkach. Czy zawsze są szczęśliwe, spełnione jako matki, żony oraz czy dbają o rozwój osobisty i zawodowy?
Co dzieje się na pozór w idealnych rodzinach, za zamkniętymi drzwiami?
Zapraszam do lektury, nie tylko Panie💝👩🏼‍🦰
Ocena 8/10

Wydawnictwo RM- dziękuję pięknie, przysłało mi do recenzji interesującą lekturę, pt."Samuraje. Triumf i upadek japońskich wojowników". Autorem jest Leonardo Vittorio Arena.
To historia formowania się Japonii oraz tamtejszego świata wojowników.
Polecam tę książkę, zwłaszcza męskiej części czytelników💙👨🏼‍🦱
Ocena 8/10

23 komentarze:

  1. Rodzina to coś najważniejszego i najpiękniejszego i warto o nią dbać i utrzymywać bliskie relacje, a niestety bardzo różnie z tym bywa.
    Piękne zdjęcia z ogrodu, jestem w szoku, że już zakwitł rododendron, ale w sumie w tym sezonie wiosna szaleje, wszystko kwitnie miesiąc wcześniej, już nawet kwitną bzy i konwalie ...
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzina jest najważniejsza jednak czasami życie płata różne niespodzianki i najbliższe osoby z rodziny stają się wrogami. U nas rodzina bardzo się posypała i prawdę mówiąc kontakt jest słaby. Na szczęście mam jeszcze mamę, męża i syna i na nich wiem, że zawsze można liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to zgrałyśmy się tematycznie, choć każda inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie i dla moich najbliższych rodzina jest najważniejsza i mam to szczęście, że mamy ze sobą bardzo zażyły relacje. Jednak wiem, że czasami od obcych ludzi dostaniemy więcej dobrego, niż od rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post, Morgano, szczery. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Margano przepiękny i ciepły wpis. Zdjęcia z ogrodu prześlicznie. Kolorowo i wiosennie. A Pana Krajewskiego uwielbiam! Ja lubię takie " pościelówy" jak ja to mówię.
    Serdecznie pozdrawiam i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Rodzina to wielki skarb.
    Posyłam moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, rodzina to największy skarb. Piękne sentencje przytoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z każdym Twoim słowem.
    Rodzina, to podstawa... to nasze fundamenty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama też pochodzi z Kielecczyzny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindas flores y la familia es lo primero aunque a veces den dolor de cabeza te mando un beso. Enamorada de las letras

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny i pelen milosc tekst. I ja odwiedzam dalsza rodzine. Bo te najblizsza mam na szczescie blisko siebie.
    Serdecznosci Morgano.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie rodzina jest na drugim miejscu dopiero.
    Czasami spada na trzecie. I nie planuję kontynuować rodu krwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rodzina jest ważna, warto dzieciom to wpajać. Teraz każdy jest zabiegany, nie ma czasu na spotkania i rodzinne uroczystości. Moja mama miała kilka sióstr, zawsze były organizowane imieniny i tak się chodziło do cioć, które już niestety nie żyją.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rodzina... dla naszego pokolenia Morgano, to coś ważnego. I można wychowywać dzieci w takim przekonaniu, ale dzieci poznają swoich partnerów i już niekoniecznie wyznają te wartości, co my. Piszę ogólnie słysząc o różnych przypadkach wśród znajomych. I nie zawsze jest idealnie...ileż widzimy teraz zawiści, zazdrości, obgadywania... dlatego nic tylko doceniać dobre rodzinne układy i pielęgnować je 🥲 Penelopa

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, bardzo dziękuję za miłe słowa dotyczące mojej książki :) To istotna pozycja dla mnie samej, dlatego wspaniale mi czytać, jeśli dla innych kobiet też jest pozytywnym akcentem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Rodzina... to wielki temat, niezgłębiony i nieskończony.
    Są osoby, o których wolałabym nie myśleć.
    Są osoby, które chciałabym mieć obok, choć już nie mogę.
    Są osoby, które są, i dla których ja też zawsze jestem.

    Rodziny się nie wybiera. Albo się ją kocha, albo nie.
    U mnie jest z tym różnie.

    Świetnie, że Ty masz same dobre skojarzenia z Rodziną! Obyś jak najdłużej mogła cieszyć się ich obecnością.

    Piękne zdjęcia z ogrodu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,

    Alina z LC

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogród piękny.
    Bardzo dobrze że rodzina jest dla Ciebie priorytetem, tak być powinno wszędzie! Uściski!
    Zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem najważniejsza jest rodzina, którą człowiek sam zbuduje, ponieważ jak mówi pewne powiedzenie "Z rodziną to czasem dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu" i lepiej nie stać z boku, bo zawsze mogą człowieka wyciąć xd Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rodzina jest najważniejsza :)
    Żałuję, że tak rzadko spotykam się z moimi siostrami, które się wyprowadziły do innych miast...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, rodzina... Najpierw człowiek strasznie tęskni, aż ociera się o depresję, a kiedy wreszcie nauczy się bez niej żyć, cała rodzina zwala mu się na kolację!
    I to też jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło mi gościć nowe osoby na moim blogu, dziękuję za Waszą obecność kochani🤗💝🌷

    OdpowiedzUsuń