piątek, 30 kwietnia 2021

Wiosennie książkowo, audiobookowo

  Drodzy!
Bywam w blogowym świecie rzadko, jest wiele ku temu powodów.
Bo wiosna, bo kwiaty, bo wizyty lekarskie, bo różny stan ciała i ducha.
W miarę możliwości i lepszego samopoczucia, będę wstawiała nowe posty oraz odwiedzała Wasze blogi. Zatem wybaczcie 🤗
Dziś lekki temat, bo książkowy. 
Od ostatniego takiego wpisu minęło trochę czasu, przeczytałam i wysłuchałam bardzo dużo ciekawych książek.
Oto tylko niewielka ich część.



Rozpocznę od pisarki, która urzekła mnie od pierwszej przeczytanej strony 📚📖😊
Mowa o Pani Basi Kosmowskiej 😍🌼
Zupełnie przypadkiem, przed snem, szukając lekkiego audiobooka natrafiłam na literaturę dziecięcą i młodzieżową.
Pierwsza wysłuchana książeczka nosiła tytuł: "Obronić królową".
A później już "chłonęłam" jedną po drugiej i były to książki tj: "Pozłacana rybka", "Dziewczynka z parku", "Kolorowy szalik", a dla dorosłych: "Samotni.pl" i "Gorzko".
Dlaczego, tak bardzo polubiłam te książki?
Bo to wartościowa, mądra, piękna, poruszająca serce literatura- dla każdego i w każdym wieku 📖🤗💖
Polecam je wszystkie bardzo, bardzo- zakochałam się w tej twórczości bez pamięci 📚💝
/książki otrzymane w prezencie od autorki- dziękuję /

Kolejne propozycje, dalej w temacie, bo dziecięce i młodzieżowe (coś mnie na nie wzięło)👧🏼👦🧡💙
Autorka Katarzyna Ryrych i jej książka pt:" Dziura w serze", to wzruszająca historia nastolatki Marianny, która wyjeżdża do mamy na wakacje-do Belgii.
Jej mama pracuje tam w zamku Hun u  bogatej rodziny  państwa De Lannoy, jako pomoc domowa. Musi spłacić długi po śmierci męża.
W Polsce dziewczynką opiekuje się babcia.
W Belgii poznaje wielu ludzi, stara się zrozumieć i naprawić ich relacje z bliskimi.
Książka młodzieżowa, ale chętnie przeczytałam ją ja- Kobieta 50+📖🤗
Podziękowanie wielkie dla Pani Kasi-pisarki 🌹💝😊
Bardzo dobry audiobook z dobrze dobraną lektorką Katarzyna Kołeczek 😊📖🌺
 /okładka książki, fot. z sieci/

Następna dziecięca propozycja książeczki pt:"Bajki mają moc" autorstwa Małgorzaty Korbiel, to zbiór pięknych, choć krótkich opowiadań, ale za to każde z nich z mądrym przesłaniem- nie tylko dla dzieci 😀
Z serca polecam 💜💚💛💙🤗
To także audiobook i lektorka j/w, czyli Kasia Kołeczek 📖😊
                                       /okładka książki, fot. z sieci/

I jeszcze dwie napisane przez Bartosza Szczygielskiego: "Wskazówki" i "Wskazówki. Paradoks".
Przygody 12-letniego Maksa i podróż w czasie, z elementami fantastyki, magii, humoru.
Lektor także na plus-Ada Szczepaniak 📖🤗🌼
                                              /zdj. z sieci/

Teraz propozycje książek dla nieco "większych" dziewczynek.
Pierwsza autorstwa Agaty Kołakowskiej: "Igraszki z losem" jest lekką propozycją- romansu, ale przyjemnie się go czyta.
Główny bohater, to 37-letni Leszek Pokora.
Prowadzi z mamą-Haliną sklepik z ciastkami i pieczywem w hali targowej.
Chociaż codziennie spotyka na swej drodze ludzi, nie znalazł jak dotąd swojej drugiej połowy.
Wciąż wzdycha i wspomina utraconą miłość-Magdę.
Ma spokojne, poukładane życie, ale brakuje mu odmiany, tego "czegoś".
Przez sąsiadów, znajomych ma opinię dobrego, uczynnego, miłego człowieka.
I aż dziw, że jest sam.
Na resztę jego losów zapraszam już do lektury.
Książkę z autografem otrzymałam od autorki- pięknie dziękuję 📖😃💖
A "Szczęście na miarę" było egzemplarzem recenzenckim od Wydawnictwa "Prószyński i S-ka", za co bardzo dziekuję 😀
Główny bohater Leonard Kittay jest krawcem, niby zwykły zawód, ale wykonywany z pasją i zamiłowaniem.
Jego pracownia specjalizuje się tylko w szyciu sukienek- niezwykłych i jedynych w swoim rodzaju.
Każda jest szyta na miarę, tylko jedna z polecenia przez 1 osobę.
Kiedy Leonard zaczynał, chciał otworzyć swoją krawiecką pracownię w latach 90-tych, dostał dobrą radę od swojej przyjaciółki-Małgorzaty.
Wierzyła w jego talent i doradziła, aby przyciągnąć klientki muszą zakupione przez nie sukienki być wyjątkowe.
Mają dawać nadzieję, budzić ufność w realizację planów i skrytych marzeń.
Leonard pociął kawałek materiału na paski i wyszywał w niego życzenia klientek, ale w sekrecie.
Na resztę zapraszam już do lektury książki 💜😊
/obie książki od autorki z autografem /

Pozostanę przy kobiecej literaturze.
Kolejny egzemplarz recenzencki: "Chorwackie powroty" autorstwa Anny Karpińskiej, miałam możliwość przeczytania dzięki uprzejmości Wydawnictwa "Prószyński i S-ka"-dziękuję 📖🤗💛
To przepiękna, klimatyczna, kobieca propozycja lektury- ku przemyśleniom 🌺🤗
Ale po kolei, od początku...
Mama-Anna Jakubiec, kobieta po 50-tce, czule żegna na lotnisku swoją córkę- Weronikę.
Ta wylatuje do Chorwacji na spotkanie z ukochanym Zoranem, nie do końca akceptowanym przez jej rodzinę.
Anna ma sentyment do tego kraju, gdyż sama przebywając tam 20 lat temu na dziennikarskiej misji, poznała miłość życia- Błaża Batelic'a.
Zakochani w sobie młodzi rozstali się, Anna wróciła do Polski do męża Jerzego.
Potem rodzi 3-kę dzieci, trwa w małżeństwie, nad których czasem zbierają się "ciemne chmury".
Błąż także się ożenił, ma syna.
W pisanych nieustannie listach do Any (tak ja nazywał) wciąż wspomina o uczuciu oraz prosi, aby ukochana do niego wróciła.
Okazuje się, że przypadek połączy ich dzieci: córkę Anny -Weronikę i syna Błaża-Zorana.
Reszta na stronicach książki- zapraszam i polecam 📖😊💕

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania kolejnej kobiecej książki: "Turecka rozkosz"- autorstwa Miry Hafif dziękuję Wydawnictwu Prószyński i S-ka 📚📖🤗🧡
Lubię powieści oparte na faktach, a także te, dzięki którym mogę poznawać inne, odległe kraje oraz relacje międzyludzkie.
Basia, pracownica agencji reklamowej w Warszawie pewnego dnia, po kolejnym aroganckim zachowaniu swojego szefa- Mariusza, składa spontanicznie wypowiedzenie.
Nie ma planów, co dalej.
Z podjęciem decyzji pomogła jej trochę przyjaciółka Magda, która ponowiła swoje zaproszenie.
Znają się 20 lat, od czasów dzieciństwa, lecz 5 lat temu nastąpiła rozłąka.
Powodem był wyjazd Magdy na wakacje do Turcji.
Basia także za namową swojej mamy, wyjeżdża na zasłużone wakacje do Turcji.
Jeszcze na lotnisku i w samolocie, zupełnie przypadkiem, poznaje przystojnego obcokrajowca Ruzgara. Okazuje się, że jest Turkiem i zaprasza Basię na wspólną kolację w Stambule.
Ale bohaterkę oczaruje inny mężczyzna- Demir.
Jak potoczą się jej losy, jak odnajdzie się w tureckim klimacie? zapraszam do lektury🤗📖

Kolejna propozycja, to już cięższy "kaliber", bo kryminał, thriller.
I mój ulubiony pisarz-Max Czornyj.
Otrzymałam w prezencie o Syna powieść "Inna" 💝📖🤗
To nie jest moje pierwsze spotkanie z tym autorem thrillerów.
Przeczytałam dotychczas 10 jego powieści.
Ta jest 11.
Zabierałam się za jej czytanie kilka razy. Dlaczego?
Bo...mam mieszane uczucia.
Początek bardzo pogmatwany, nie chce się dalej czytać.
Ale...przebrnęłam i czytałam dalej, wtedy mnie "wciągnęło".
Główny bohater Mikołaj Popławski budzi się w swojej rezydencji, nie wie kim jest, ani kim jest naga, skrępowana kobieta w jego piwnicy. 
Wie jedno- musi cały czas pisać o tym, co się dzieje, co robi w danej chwili. 
Po pewnym czasie w jego domu pojawi się narzeczona Amelia. 
Poznajemy także Gabrielę Kraus, która mieszka nieopodal i poszukuje zaginionej córki Izabeli. 
Gabriela zgłasza sprawę na policję, ale sama szuka powodu, dlaczego Izabela wyszła a z domu i nie powróciła. 
Jak się okazuje, to matka i córka niewiele o sobie wiedziały. 
Czy poznamy kim jest i jakie zamiary ma Mikołaj wobec Izabel- kobiety więzionej w jego piwnicy?
Co prawda, to nie jest najlepsza książka tego autora, ale przeczytać można.
Kolejne dwie książki Max Czornyja czekają już w kolejce, tj:"Miłość i wojna" i "Terror".

Powieść "Serca twego chłód "autorstwa Przemka Corsy nie jest lekka w czytaniu i odbiorze.
Dziękuję Wydawnictwu "Rebis za możliwość zrecenzowania 📖📗
Kiedy zaczęłam czytać i poczułam jej mroczny klimat, na chwilkę ją odłożyłam.
To nie był ten dzień na czytanie takiej książki.
Ale, kiedy ponownie do niej wróciłam, to zarówno warta akcja, jak i chęć zgłębienia, poznania psychiki bohaterów wciągnęły mnie bez reszty.
A teraz pokrótce o postaciach, które występują w powieści-thrillerze.
Każda z nich jest inna, złożona osobowościowo, nacechowana uczuciem, ale rozumianym egoistycznie.
Miłość tutaj nie jest ani czysta, ani bezinteresowna, ani namiętna i piękna.
Ale powracając do bohaterów.
Jakub Jazowiecki, to elegancki, dobrze sytuowany dyrektor w korporacji.
A także mąż Justyny, która spodziewa się dziecka, ale przede wszystkim jest gwiazdą Instagrama.
Ale ten na pozór bogaty, ułożony, spokojny człowiek jest od kilkunastu lat mordercą. Czego domyśla się jego szwagier Andrzej.
Andrzej Strzelczyk, mąż Sylwii, ojciec 5-letnich bliźni
aczek: Toli i Natalii. Brat Justyny, szwagier Kuby, pracuje w policji, ale od 3 lat pogubiony życiowo i zawodowo. Dużo pije, bierze narkotyki, zadłuża się u gangsterów, ma myśli samobójcze.
Zachęciłam Was troszkę?- na resztę zapraszam do lektury 📖🤗

Pozostajemy mrocznej tematyce.
Powieść  "Zapłacisz mi za to", którą napisała Teresa Driscoll przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa "SQN"-dziękuję 📚📖😃
Główna bohaterka Alice Henderson vel Jennifer Wallace jest dziennikarką. Pewnego razu odbiera w redakcji gazety, gdzie pracuje- telefon, który ją niepokoi.
Zniekształcony męski głos wypowiada przerażające słowa:
"Załatwię cię żyłką do sera".
Mówi, o tym fakcie koledze z pracy Jackowi oraz chłopakowi Tomowi.
Ten ostatni wynajmuje prywatnego detektywa Matthew Hilla.
Alice jest przerażona oraz pełna obaw, nie tylko o siebie, ale i o swoją matkę Harriet Wallace, która jest ciężko chora i mieszka w domu opieki.
Sprawa stalkingu, bo tak zakwalifikowano ów czyn, jest także zgłoszona na policję. Zajmuje się nią ciężarna komisarz Melanie Sanders.
Tak się składa, że zna detektywa, kiedyś razem pracowali.
I teraz, będą siebie nawzajem wspierać wiadomościami na temat Alice.
Mamy i drugiego bohatera w powieści.
On, czyli 5-letni Stan, mieszka ze starszą babcią. Opiekuje się nim, troszczy, dogadza, choć żyją skromnie.
W każdą środę babcia musi pracować na nocną zmianę i Stan zostaje w domu.
Bardzo się boi, nie lubi być sam, ale nie wolno mu w tym czasie nigdzie wychodzić, ani nikogo do mieszkania wpuszczać.
Ale...pewnej środy zmieni- złamie tę zasadę i otworzy drzwi swojemu szantażującemu go sąsiadowi Brianowi.
I...co się zmieni w jego życiu oraz głównej bohaterki?, to już doczytacie w książce-zapraszam 📖🤗


Na koniec literatura faktu.
Kolejna po "Tajemnicy pielęgniarek" przeczytana bardzo dobra książka Marianny Fijewskiej pt:"Policjantki. Kobiece oblicze polskich służb" 📖👮‍♀️💙
Jakże często nie docenia się kobiet pracujących w służbach mundurowych.
Oto kilka takich przykładów z życia polskich policjantek.
Autorka książki z cyklu: reportaż faktu- Marianna Fijewska w sposób realistyczny, bez owijania w "bawełnę", przeprowadza szczere rozmowy z Paniami policjantkami.
Byłam poruszona, a momentami wstrząśnięta, jak traktuje się kobiety w tzw. tylko "męskich" zawodach.
Chylę czoła dla Pań-policjantek za ich: odwagę, profesjonalizm, mądrość w podejmowaniu szybkich decyzji, a także poświęcenie dla pasji-zawodu policjantki 🤗
Książkę polecam z serca, konieczną do przeczytania i zgłębienia tytułowego tematu 📚📖😊
Wysłuchałam jej w formie audiobooka z dobrą lektorką Martyną Szymańską 📖💖
I ostatnia książka na dziś godna polecenia.
Od jakiegoś czasu słucham sporo podcastów kryminalnych z różnych serii i różnych autorów.
I tam też słyszałam o sprawie, o której będzie w polecanej teraz powieści.
Książkę: "Mocna więź" napisała dziennikarka Magdalena Majcher.
Ja wysłuchałam jej w formie audiobooka, dobrze przeczytaną przez Olgę Sawicką 📖🤗
Autorka dzieli książkę na 2 części. W jednej poznajemy postać Anny Garskiej, od jej narodzin, aż po tragiczne zaginięcie, czyli do 2012r. 
Jej relacje z matką Michaliną Kaczyńską, ojcem, siostrą.
Poznajemy jej pierwszą wielką miłość Marka Garskiego oraz czas, kiedy zostaje jego żoną, a później mamą ich wspólnej córki. 
Druga część dotyczy już dochodzenia policyjnego, śledztwa i procesu.
Książka powstała za zgodą i przy współpracy z Panią Michaliną Kaczyńską.
Pisarka odszukała i poprosiła o pomoc mamę w nakreśleniu, jak najprawdziwszej postaci Ani. 
Historia tragiczna, pełna pogmatwania, układów i niedociągnięć ze strony prowadzących śledztwo. A, to za sprawą faktu, że oskarżony wywodził się z tego kręgu, był policjantem.
Polecam, choć to tematyka niełatwa 💜📖
                             /okładka książki, fot. z sieci/

Kochani! a jakie są Wasze propozycje książek ciekawych uwagi, podajcie tytuł oraz autora, z góry dziękuję 📖📚🌺😃
Życzę wszystkim: miłego długiego majowego weekendu, pełnego słoneczka, ciepełka oraz uśmiechu- wypoczywajcie, ile tylko się da i można- bądźcie zdrowi 💛🌞🌼😊
Dziękuję za Waszą obecność, witam pięknie nowe twarze 💚😃🌷
Mam prośbę: bardzo proszę osoby, które miały ZUS-wski sąd, aby napisały do mnie na e-maila, dziękuję📝😊
morgana63@onet.eu

do posłuchania- mój ulubiony zespół "Roxette" i piosenka bliska sercu i wspomnieniom


 Cytat do zapamiętania:

"Prawdziwa książka jest siecią, której oka stanowią słowa".
 Antoine de Saint-Exupéry



książeczka dla dzieci "Najpiękniejsze bajki"


40 komentarzy:

  1. Imponująca lista. Kilka tytułów Pani Kosmowskiej mam na swojej liście na koncie w bibliotece. Zachęciłaś mnie do rezerwacji. A Roxette, przywołuje wspomnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne książki. Mocna więź to bardzo wyjątkowa książka. Zapłacisz mi za to chcę kupić w wersji elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje, już sprawdziłam, niektóre dostane w mojej bibliotece. Ze swej strony mogę polecić, jeśli jeszcze nie czytałaś Dziewczyna, która przepadła Katarzyny Misiołek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morgano, piękny wynik czytelniczy. Bardzo lubię książki Barbary Kosmowskiej, mam wrażenie, że teraz jest sporo wartościowych pozycji dla młodzieży, po które i dorośli chętnie sięgają.
    Uściski wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, podziwiam! Kiedyś też "pożerałam" książki i chociaż dalej lubię czytać nadal siedzę dużoo w puzzlach i klockach, co widać na blogu, po reakcywacji.
    Serdeczności Morgano i dużo zdrówko w tym zawirowanym świecie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że jesteś! Super książki, żadnej z nich nie znam, ale kto wie może coś kiedyś uda sie przeczytać. Zdrowia życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo propozycji i są też lżejsze dla mnie. Ja Ci polecam "Czas tajemnic" Marzeny Rogalskiej. To pierwsza część trylogii. Bardzo dobrze napisane i czekam na ciąg dalszy.
    Pięknych majowych dni, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam 2 pierwsze książki tej autorki, nawet niezłe📖😊📚

      Usuń
  8. Bardzo duzo ksiazek,jestem pod wrazeniem! Fajnie ze w Twojej liscie sa rowniez ksiazki dla dzieci.Mam malego synka i "zaczynam" od poczatku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Lubię książki dziecięce i młodzieżowe, bo są szczere📖😊📚

      Usuń
  9. Sporo tego, ale nie mam szczęścia do polskich pisarek, co zaczęłam, to rozczarowanie.
    Słoneczka i ciepełka brak, ale humor mimo wszystko dopisuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała lista, naprawdę wiele fantastycznych pozycji które warto poznać! Bardzo inspirujący wpis, koniecznie muszę sobie zapisać kilka tytułów bo mam ochotę poznać je bliżej :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Polecam 📚📖 i zapraszam dziś na seans filmowy😊

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek w ostatnim czasie. Mam kilka ulubionych polskich pisarek jedną z nich jest Alina Zerling-Konopka. Kolejne to Agata Przybyłek,Krystyna Mirek, Agnieszka Olejnik czy Agnieszka Krawczyk.
    Życzę ci dużo zdrowia i pięknych majowych dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre autorki znam, za polecenie innych dziękuję📚📖😊

      Usuń
  12. Ja już spisuję sobie tytuły:))) Ostatnio przeczytałam serię Ekspansja (8 tomów) Jamesa S.A. Corey. Myślałam, że science fiction to raczej nie dla mnie ale wciągnęło mnie totalnie:)) Książki to moja pasja - uwielbiam czytać. Gorąco pozdrawiam i dziękuję za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie "tomowce" wymagają czasu i skupienie📚😊
      I trzeba lubić tematykę sf.

      Usuń
  13. Sporo książek, Terror mnie kusi��

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybiorę sobie coś dla mojego Kuby, bo z niego jeszcze nie czytelnik, ale za to niezły słuchacz :)
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę,Morgano :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te bajeczki chętnie bym przeczytała. Sama piszę do szuflady.
    Morgano naprawdę sporo przeczytałaś. Podziwiam. ostatnio oczy mi łzawią. Mniej czytam i mniej przesiadują przy komputerze.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe książki :D Chętnie przeczytałabym książkę pt. "Zapłacisz mi za to" :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle różnych ciekawych książek, muszę podpisywać i poszukać ich w Bibliotece. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lista książek do przeczytania wciąż się rozrasta. Jak i filmów do obejrzenia, a czas nie jest z gumy.
    Nieustająco zdrowia życzę i trzymam kciuki za wygraną z ZUSem🍀

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj piątkowo Morgano
    Kiedy ja te wszystkie książki przeczytam???
    Pozdrawiam żółtymi mniszkami panaszącymi się na trawniku

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych książek :) po przeczytaniu posta poszłam do komputera i kila powieści zamówiłam :) nie mam teraz za bardzo czasu na czytanie ale książkę zawsze mam przy sobie w torebce :) dziekuje za wspaniały tekst :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponująca lista przeczytanych książek i jak ładnie wyglądaja na półce :) Kilku autorów kojarzę i bardzo lubię książki Magdaleny Majcher. A co do bajek to na pewno je kiedyś przeczytam jak będę mieć swoje dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego, większości z podanych przez Ciebie pozycji nie znam. Lubię książki młodzieżowe, ale pewnie dlatego, że sama obracam się wśród osób młodych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow- list książek robi wrażenie - JA z tych tutaj przeczytałam Serca Twego chłód oraz Zapłącisz mi za to - ale znalazłam tu klika interesujących pozycji z którymi jeszcze ni miałam okazji zapoznać się bliżej.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wskazówki.. słyszałam wiele dobrych słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa zapłacisz mi za to.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, jak dawno nie czytałam książek Barbary Kosmowskiej... w poniedziałek lecę do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Czekam na recenzję 📚📖😊

      Usuń
  27. Spora ta Twoja biblioteczka Morgano i urozmaicona. Ja teraz mało czytam, tyle się teraz dzieje w moim realnym życiu że stale jestem w biegu i niedoczasie.

    OdpowiedzUsuń
  28. ..jak zawsze wspaniały post Kochana.. fantastycznie imponująca ilość przeczytanych ksiażek, to jak 'kolorowy zawrót głowy' <3
    ..jest w czym wybrać, na pewno na coś się skuszę, dziękuje najpiękniej za świetne recenzje :)

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej, ściskam mocno,
    życzę ogrom zdrówka i uroczego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Akurat czytałam książki Anny Karpińskiej:)ostatnia jaką czytałam to "Rozważna czy romantyczna" i w niej pojawia się wątek "Chorwackie powroty".Córka znajduje po śmierci matki napisaną przez nią książkę i postanawia ją wydać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł zapisałam, przeczytam w wolnej chwili📚📖😊

      Usuń
  30. Super propozycje ksiązkowe...Polecam też Krysie Nepomucką -całą twórczość i Elę Wojnarowską....świetnie piszą. jesteś książkożercą jak ja...Już Cię lubię;) Pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu
      Dziękuję za tytuły- zapisałam📚📖😊

      Usuń
  31. Dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze, zwłaszcza tym, którzy pisali na tematy książkowe📖📚🤗

    OdpowiedzUsuń