niedziela, 1 lipca 2018

Pocztówka z tygodnia miodowego!

   Witam po przerwie:)
Mój wyjazd z Mężem, to zaległy, nie miesiąc, tylko tydzień miodowy:)
Przeżyliśmy piękne, romantyczne chwile w malowniczej scenerii bardzo ukwieconej Krynicy-Zdroju:)
Szczegóły zachowamy dla siebie.
A teraz kilka zdjęć z tego bardzo udanego wyjazdu wypoczynkowego.
Całe miasto "tonie" w kwiatach. Raj i zachwyt dla oczu.



Kolejna relacja z Krynicy-Zdroju i okolic już wkrótce.
Pozdrawiam pięknie wszystkich miłych gości na moim blogu i życzę udanego nowego tygodnia oraz całego miesiąca:)

do posłuchania Jan Kiepura- klik

Cytat do zapamiętania:

"Podróże mają magiczną moc uzdrawiania duszy i zdecydowanie pomagają zdystansować się do problemów dnia codziennego. Nie rozwiązują ich bezpośrednio, jednak pomagają przewartościować i spojrzeć na nie jakby z drugiego brzegu rzeki".
Martyna Wojciechowska 


15 komentarzy:

  1. Piękne miasteczko! :) Oczy się cieszą i serce się raduje, na takie kwieciste widoczki. Byłam kiedyś w Krynicy-Zdroju i bardzo miło wspominam wizytę tam. Mam nadzieję, że wycieczka z mężem się udała i również zachowacie na długo wspaniałe chwile! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze w tym pięknym miejscu. Bogactwo kwiatów mnie zachwyca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Krynicy. Sądząc ze zdjęć musi tam być pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny cytat - zapisuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam było zawsze... a tymi konstrukcjami kwiatowymi zainspirował się mój mąż i też mam dwie, choć mniej skomplikowane:-) pozdrawiam MBI

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam wakacyjnie, życzę dużo słońca. Mam sporo zadań, dogadzam Księżniczce. Przepiękne fotografie.,

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehehe Cieszę się, że już jesteś. :D Prześliczne miasteczko, bardzo dużo uroku ma w sobie. Cieszę się, że Wasz wyjazd się udał, że było romantycznie. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam super serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ktoś o to zabrał. Widać wkład pracy.
    Serdeczności wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krynicę Zdrój widziałam na własne oczy , ale takich kwiatów to wtedy nie było((
    Fajnie jest się tak wyrwać i zresetować siły , a jeszcze z miłym towarzyszem , ech...
    Dziękuję za śliczną pocztówkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, ja szukam na zdjęciach znajomych miejsc, a to przecież nie ta miejscowość! Pomyliłem z Polanicą. Król Julian powiedziałby: "Hańba ci!".

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ujęcia! Cieszę się razem z Wami, że pobyt udany i w dodatku w tak pięknych okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam kiedyś w Krynicy zimą i miasto wyglądało bajkowo. Widzę, że latem też jest pięknie.
    Myślę, że takie tygodnie miodowe warto powtarzać co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mieliście udany tydzień miodowy:)
    Bardzo się cieszę:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dziękujemy z Mężem za miłe, ciepłe słowa w Waszych komentarzach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne aranżacje kwiatowe, wspaniałe miejsce na spędzenie miodowego tygodnia :) Dziękuję za pocztówkę :)

    OdpowiedzUsuń