sobota, 24 lutego 2018

Wróciłam!

         Witam wszystkich pięknie po długiej przerwie:)
Jestem, wróciłam i dziś zostawiam tylko zdjęcia z miejsca mojego pobytu.
Wkrótce opiszę więcej, jak było.
Pozdrawiam Was bardzo gorąco i nie dajcie się zimie:)


/ Iwonicz-Zdrój, hotel Klimat /28.01.2018r. /

/ Iwonicz-Zdrój, hotel Klimat, 08.02.2018r. /

/ pijalnia wód /





 / Iwonicz w zimowej, pięknej szacie / 

/ widok z mojego okna /


Motto do zapamiętania:

"Należy tak zorganizować życie, aby każda  chwila była ważna".
Iwan Turgieniew

/hotel Klimat,  akwarium z kolorowymi rybkami/

18 komentarzy:

  1. Piękną zimę w pięknym uzdrowisku miałaś.
    Mam nadzieję, że sam pobyt sanatoryjny też był udany.
    :-)
    Mam teraz nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że jesteś. Mam nadzieję, że pobyt w sanatorium był udany.
    Och, jakie piękne zimowe zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi wszystkie miejsca z Iwonicza.
    Również byłam tam zimą.
    Mam nadzieję, że podreperowałaś swoje zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Morgano piękne miałaś widoczki i jestem pewna, że nabrałaś sił w tak cudownym miejscu:) pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima jest zbyt piękna, by nad nią rozpaczać, dlatego nie zamierzam absolutnie jej się "dać".
    Cieszę się, że już jesteś, bo bardzo lubię Cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wręcz bajkowa zima!
    Mam nadzieję, że zdrówko się poprawiło po pobycie i zabiegach!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zima!
    Mam nadzieje, że w takiej cudownej scenerii zrelaksowałaś sie i odpoczęłaś, a zdrowie sie poprawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia śliczne, obudziły także i moje wspomnienia z tamtych miejsc, czekam na relację, jak było!
    Mam nadzieję, że po tej kuracji czujesz się lepiej.

    Pozdrawiam,
    MBI

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście byłyśmy w tym samym czasie w Iwoniczu - Zdroju w sanatorium :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha No tak patrzę i patrzę i myślę...czy tam przypadkiem nie była też Beata i chciałam sprawdzić dla pewności, ale zobaczyłam jej komentarz. hehe Pozdrawiam obie kochane kobitki. :) Jaki ten świat mały. :)

    Przepięknie tam jest. Bardzo ładne budynki, takie inne. Ładna ta pijalnia wód. Ślicznie tam. :) Czekam na kolejne posty. Moc uścisków. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia - coś wspaniałego! Bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że wróciłaś. U nas też zima trzyma, tak jak na Twoich fotografiach. pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dziękuję za wszystkie miłe komentarze:)
    Ja też się cieszę, że do Was wróciłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w Iwoniczu kilkanaście lat temu latem. Od tego czasu wiele się zmieniło, może czas zajrzeć i przypomnieć sobie te urokliwe miejsca. A zdjęcia ciekawe i piękne.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna, malownicza zima, jak z bajki :) Piękna Ci się udała pogoda :)

    OdpowiedzUsuń