poniedziałek, 29 czerwca 2020

Zasmucona jestem

        Witajcie!
 Wciąż przybywa nowych twarzy na moim blogu.
 Miło, że zaglądacie, czytacie, komentujecie, że po prostu jesteście 🙋‍♀️🌼
Moje serce ostatnio przepełnia coraz głębszy smutek, który odbiera radość życia i czyni każdy dzień szarym.
A, to za sprawą, domyślcie się czego i kogo...oczywiście ZUS-u!!!
Zabrano mi coś, czego mi nie dano!
ZUS, jak widać jest "panem" !!!
Brak słów!
Nie wiem, co dalej ze mną będzie, co z pracą?
Wciąż czekam na znaczące decyzje!
Przepraszam Was za mój ostatnio nienajlepszy czas, pewnie kiedyś przeminie, jak wszystko.
Mam jednak jakąś radość życia: malutkiego 5-miesięcznego Wnusia 💙👶

 

"Jak się nazywa to uczucie w głowie, uczucie tęsknego żalu, że rzeczy są takie, jakie najwyraźniej są?Chyba smutek, panie".Terry Pratchett


"W życiu jest wiele niewytłumaczalnych rzeczy. Jedną z nich jest to, że deszcz zawsze pada na ludzi, którzy najbardziej zasługują na słońce”. Samuel Lion



"Cierpienia nie da się opowiedzieć – nie ma smaku, barwy ani kształtu. Jest tylko ciężarem, który nosi się w każdej komórce ciała." Hanna Kowalewska



"Człowiek może znieść bardzo dużo, lecz popełnia błąd sądząc, że potrafi znieść wszystko." Fiodor Dostojewski

Dla cierpiącego fizycznie potrzebny jest lekarz, dla cierpiącego psychicznie – przyjaciel. Menander


do posłuchania- klik

/nie tylko świat przyrody jest pełen łez/


A, jak u Was z samopoczuciem?
Napiszcie, co u Was się dzieje ciekawego? wszak lato i wakacje, czas urlopów.
Do wiadomości, bo o to często pytacie: wszystkie kwiaty są z mojego ogródeczka 🌺🌼🌸🌻

Cytat na dziś:

"Smu­tek to naj­dziw­niej­sze z uczuć: czy­ni nas bez­radny­mi. Jest jak ok­no ot­warte wbrew naszej wo­li – przy nim można tyl­ko dy­gotać z zim­na. Z cza­sem jed­nak ot­wiera się rzadziej i rzadziej, aż wreszcie całko­wicie sta­pia się z murem".
Artur Golden

17 komentarzy:

  1. A więc za sprawą ZUS-u ogarnął Cię taki smutek i przygnębienie.
    Może jeszcze wszystko się odmieni.
    Dobrałaś bardzo interesujące cytaty.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby nastrój się poprawił - życie za krótkie jest na ciągłe smutki ;)
    Bardzo ładne cytaty :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam ZUS, kiedy róże są bajeczne!
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekne cytaty znalazłas, a ja mam dla Ciebie kilka. Może chociaz pomogą i z Twoich smutków zrobią smuteczki:
      „Nie zawiodłem. Tylko znalazłem 10 000 sposobów, które nie działają”
      Tomas Edison

      „Człowiek lubi liczyć swoje kłopoty, lecz nie liczy swoich radości. Gdyby je policzył tak, jak powinien, byłby w stanie zobaczyć, że każda partia oferuje wystarczająco dużo szczęścia”
      Fiodor Dostojewski

      „Gdy zamykają się jedne drzwi, otwierają się następne”
      Miguel de Cervantes
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Oj ZUS potrafi zepsuć nastrój i humor. Może jeszcze coś się zmieni..
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia i oby wszystko się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest źle, to musi być lepiej. Po burzy zawsze wychodzi słońce! Zdrówka i cierpliwości życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprawy nastroju i przede wszystkim zdrowia! 🍀
    Serdeczności🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. ZUS, NFZ i urząd skarbowy to taka nie za miła trójca. Nawet jak się starają być mili i fachowi to gdzieś z tyłu głowy człowiek ma wątpliwości czy nawet pewnego rodzaju strach co to będzie z jego sprawą.

    Też wybrałem po debacie swojego kandydata. Nie dostał się do drugiej tury ale satysfakcję mam pewną.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że masz Wnusia: on będzie iskierką radości w tym trudnym czasie zmagania się z ZUS-em.
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam dobre myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jest tak jak jest źle, ale pomysł sobie.... Może być gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak piękne kwiaty w ogrodzie może choć trochę osłabią smutki. Wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię Morgano i wspieram modlitwą jak mogę. ZUS to niestety jedna wielka MAFIA. Szkoda gadać.. Bardzo współczuję że musisz się użerać z nimi. Na nich to trzeba mieć stalowe nerwy. Chcą żywcem człowieka upodlić i tyle. Trudno Ci się dziwić że nie masz nastroju.. Trzymaj się cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Morgano, życzę Ci dużo sił do walki z ZUS - em. Przecież w końcu musi się udać.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie z nastrojem kiepsko...
    Cieszmy się jednak z Wnuków!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serca dziękuję za wszystkie komentarze, jesteście kochane 🧡🌸

    OdpowiedzUsuń