piątek, 7 sierpnia 2020

Dziękuję Ci

    Kochani!
Żar leje się z nieba, za oknem nastały letnie upały i u mnie dziś gorąco, bo...
Będę chwaliła, polecała, dziękowała🧡🌺😀
Pani Iga Parada jest adwokatem, a poznałyśmy się przez internet.
Ujęła mnie swoim bardzo miłym, życzliwym podejściem do ludzi oraz bardzo profesjonalnym przygotowaniem zawodowym- klik
Pani Igo kochana! bardzo dziękuję za poświęcony mi czas, odpowiedzi na mnóstwo dręczących mnie pytań, tych ze strony prawnej, ale i osobistych🌻😘
Bardzo mi miło, że pamiętamy o sobie nie tylko od święta, wysyłając kartki z życzeniami i drobne prezenciki, ale pozdrawiamy się na co dzień, przesyłając uśmiech i dawkę dobrej energii🌼😀
/ Aniołek od Pani Igi /

Kolejne serdeczne podziękowanie są ode mnie dla Małgosi z bloga Papierowy Jarmark-klik
Znamy się krótko, ale polubiłyśmy się.
Małgosia wyczarowuje z papieru i nie tylko, artystyczne cudeńka. 
Sami pooglądajcie i oceńcie, bo warto💖
Na moją prośbę ta wspaniała Artystka wykonała upominki-pamiątki dla Wnusia z okazji Chrztu św.
To exploding box z aniołkiem. Piękny, misternie wykonany, delikatny, dostosowany do uroczystej okazji🌼💙

 

Małgosia pamiętała także, że w tym samym dniu, kiedy odbędzie się Chrzest św. przypada moja z Mężem 33-rocznica ślubu.
Otrzymaliśmy śliczną karteczkę z życzeniami💞


Kochana Małgosiu z serca jeszcze raz składam wyrazy wdzięczności i ogrom podziękowań 💝😍

Kolejną osobą, której pragnę podziękować jest Pani Magda Mrowiec.
Zakupiłam u niej w kwietniu piękne, zdrowe, duże cebulki Lilii do mojego ogródeczka. 
Przesyłka dotarła błyskawicznie, ładnie opisana i zapakowana.
A jak rosną owe kwiaty, na zdjęciach poniżej. A zapach nieziemski🌸






Namiary do P. Madzi- klik

Podziękowania należą się także autorce bloga Tygrys i My- klik
Polecam zajrzeć do autorki, bo na blogu każdy rodzic i nie tylko, znajdzie garść potrzebnych wiadomości o dziecku, jego zainteresowaniach, rozwoju, emocjach.
Niedawno, bo 5 sierpnia poprosiłam o polecenie książeczek na prezent dla Wnusia z okazji Chrztu św.
Dwie szczególnie mnie zainteresowały.
Na drugi dzień miałam już w domku zakupioną przez internet, bardzo ładnie wydaną ze ślicznymi ilustracjami i mądrą treściowo, lekturę dla młodego człowieka, autorstwa Barry Timma i Grega Abbotta:"Gdzie mieszka szczęście".
Fragment z książki:
"Trzy male myszki mieszkają w trzech bardzo różnych domach.
Ale który z nich jest najszczęśliwszy?".


































Druga polecona propozycja prezentu:" Z Jezusem przez Biblię. W każdej opowieści słychać Jego imię". Autor: Jones-Lloyd Sally.
Już zamówiona, czeka na odbiór. 

Dziękuję także Agnieszce R. za pocztówkę z wakacji, bo zawsze o mnie pamięta, gdziekolwiek wyjeżdża i przesyła rodzinnych moc życzliwości.
Choć znamy się tylko wirtualnie, ale obdarowujemy sympatią, dobrym słowem i wsparciem😀🌸
Na początku było to forum i tematy tylko kulinarne, a teraz jest rozmowa o wszystkim.
Agnieszko wiem, że zawsze mogę na Ciebie liczyć i za to wszystko przesyłam moc podziękowań 💗


I jeszcze jedno podziękowanie dla Pani Ani z Ramiarni z Krakowa.
Tutaj namiary- klik
Oprawiła w błyskawicznym tempie w gustowną, bardzo ładną ramkę, mój podarowany w prezencie od przyjaciela, obraz olejny z makami.
Wisi w moim pokoiku-sypialni i cieszy oko i serce😀💚





Doszło jeszcze jedno podziękowanie z dziś, czyli 11 sierpnia dla Pana Adama.
Tutaj namiary-klik
Jak wspominałam, niedawno miałam remont dużego pokoju i Mąż nie pozwolił wyrzucić, ani starych mebli, ani stołu- ławy.
Tę ostatnią kupił ponad 30 lat temu, za "duże" pieniądze (jak na tamte czasy) i ma do niej sentyment.
/ ława przed, jeszcze w trakcie remontu /

/ i po renowacji /

Przypadkowo na Fb zobaczyłam, jak Pan Adam wyczynia z drewnem istne cudeńka.
Zapytałam, czy nie odnowiłby nam ławy.
Chętnie się zgodził, przyjechał aż z Tarnowskich Gór.
Usługę wykonał szybko, solidnie.
A dziś przywiózł ławo-stół, jesteśmy zadowoleni i polecamy Pana Adama 😀 

I jeszcze tych podziękowań mogłoby być wiele...
Dziękuję moi Drodzy Wam: blogowym znajomym, przyjaciołom😀🌼
Za to, że: odwiedzacie, czytacie, wspieracie myślą, słowem i za to, że po prostu Jesteście💟
Bądźmy dla siebie: dobrzy, życzliwi, pomocni, przyjaźni- warto🥰
Kochani!
A za co Wy i komu byście podziękowali? kto ostatnio sprawił Wam radość?

                                             do posłuchania-klik

                                         Motto do zapamiętania:

"Żyć to znaczy dziękować za słoneczny blask i miłość, za ciepło i czułość, których jest tak wiele w ludziach i rzeczach".
                                                                          Phil Bosmans


35 komentarzy:

  1. Kochana, świat jest pełen dobrych ludzi, pomimo tego całego zła, którego wokół nie brakuje. I to jest piękne.
    Zachwyciłam się liliami.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie jest jednak bardzo piękne! Pokazałaś tyle powodów do radości, że moje serce też się cieszy. I za to Ci dziękuję!
    Najlepsze życzenia z okazji rocznicy ślubu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Kochana że zostałaś tak hojnie obdarowana. Piekna ta karteczka i maki i kwiaty. Gratuluje talentu wszystkim wykonawcom. Morgano Tobie i mężowi również gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego na dalsze lata życia!! Ściskam Cię mocno Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko z takimi osobami warto utrzymywać znajomość. To się liczy tylko w życiu życzliwość, kontakt pozytywny, pamięć, wdzięczność...... Świat jest pełen takich ludzi, tylko trudno ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Umieć dziękować i cieszyć się wspólnie to piękne życiowe kredo!
    Gratulacje wielokrotne, same specjalne okazje.
    Dla wszystkich najlepsze życzenia.
    Nam w czerwcu minęło 36 wspólnych lat:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku te kartki mnie absolutnie urzekły i jeszcze że ta Pani pamiętała o rocznicy i przygotowała taką śliczną kartkę, coś wspaniałego i właśnie wszystkiego najwspanialszego na 33 rocznicę ślubu!

    Zapraszam na konkurs: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wszystko!
    Dla Cię wiele radości i miłości na kolejne wspólne lata.
    Ja tam jestem wdzięczna nieustająco moim przyjaciołom, bo nigdy mnie nie zawiedli.
    Moc serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. Cieszę się razem z Tobą, piękne prezenty.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zacne prezenty. Takie znakomite rzeczy z papieru czy innych materiałów to już wyzwanie dla rąk i wyobraźni (raczej nie dla mnie).

    Nie wiem jak to jest, jednak wydaje mi się, że od któregoś sierpnia będzie dostępna tylko jedna wersja Bloggera. Jak dla mnie to głupie co robią, zmieniać coś co działało nieźle na jakieś nieczytelne rzeczy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowności!
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To fakrycznie masz wielu pryjaciół Morgano :-))
    I ja składam Ci serdeczne życzenia.
    Bądż zdrowa i szczęsliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż dobra. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Sprawiły mi ogromną przyjemność. Polecanie książek to dla mnie spora odpowiedzialność, bo każdy z nas jest inny, ma inne gusta. Ale te myszki jakoś tak do Ciebie pasowały i cieszę się, że przypadły Ci do gustu. I najważniejsze, żeby wnusiowi się spodobały.
    I wszelkiego dobra z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karty są takie piękne!.
    Praca jest szczegółowa i schludna.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj wieczorem spadających gwiazd Morgano
    Karteczek zazdroszczę
    Niech spadająca gwiazdka spełni Twoje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  15. ..przepiękny post Kochana z podziękowaniami dla wspaniałych Osób..
    ..ależ prześliczne otrzymałaś prezenty.. każdy prezent jest szczególny, wyjątkowy i zachwycający :)

    ..przede wszystkim Droga Bożenko z całego serca życzę wszystkiego najcudowniejszego z okazji pięknej 33 rocznicy ślubu i oczywiście dalszych lat razem w szczęściu, zdrowiu i miłośći <3

    - pozdrawiam najserdeczniej, ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie wspaniałości i cudowności u Ciebie, Kochana:-) Cieszą oczy i serce! Wszystko piękne, a lilie są po prostu zachwycające, takie dorodne i obficie kwitnące. Aż czuję ich zapach...
    Odnowiona ława prezentuje się pięknie, wygląda jak nowa. Myślę, że będzie Wam służyła jeszcze długie lata. Kontakt do Pana Adama zanotuję, może mi się przydać;-)
    Z przyjemnością wysłałabym Ci kartkę, na razie z Krakowa ale gdy sytuacja pozwoli również z podróży, jak i na święta i z innych okazji:-) Tylko, że...nie znam Twojego adresu:-(
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu! Wielu kolejnych lat w szczęściu i miłości dla Was, Morgano:-) Pozdrawiam Cię gorąco i życzę zdrówka. I dziękuję za tę piękną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie dary koją i cieszą nasze serca, cieszę się że doświadczasz życzliwości Morgano

    OdpowiedzUsuń
  18. To miłe, że nawet w Internecie możemy znaleźć dobre, pomocne dusze :) Piekne te pamiątki dla wnusia i kartka. To najpiekniejsze pamiątki. Sama też przechowuj wszystkie kartki- moje z chrztu, komunii, a także ślubne moich rodziców :) Kwiatki w ogrodzie też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te karteczki. Uwielbiam patrzeć na Twoje kwiaty 😍 książeczki też są super, idealne dla malucha

    OdpowiedzUsuń
  20. A ten motylek to prawdziwy, czy też rękodzieło?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne dowody ludzkiej życzliwości i dobroci.:)
    Wzruszył mnie Twój post.
    Jest sporo osób, którym dziękuję na bieżąco za to, co dla mnie robią.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, zapomniałam dopisać: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji WASZEJ PIĘKNEJ ROCZNICY.
    Wielkiej pociechy z WNUKA!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne kwiaty i piękne kartki ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jeden serial obejrzałem. ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku". Reżyserem jest pan Pieprzyca i według mnie zrobił kawał dobrej roboty.

    Również najlepszego na nadchodzące dni.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartki zachwycają, piękności! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźnione, ale szczere życzenia z okazji takiej pięknej rocznicy - Szczęścia, radości i doczekania w zdrowiu wielu kolejnych rocznic. Kartka dla wnuczka prześliczna. Kwiaty piękne Ci zakwitły . Miło jest gdy możemy podziękować dobrym ludziom. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kwiaty. Mam nadzieje, że kiedyś takie same zagoszczą w moim ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  28. I Ja Tobie Kochana dziękuję za ten piękny post, który przypomniał mi jak ważna jest wdzięczność. Piękne rzeczy dostałaś, kupiłaś, cudne inspiracje czerpałaś. Świetny przykład na to, że warto blogować i zaprzyjaźniać się z innymi blogerami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niewiele jest osób, które potrafią tak pięknie DZIĘKOWAĆ!
    Wszystkie rzeczy prezentowane przez Ciebie są bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, miłe słowa, pozdrowienia i życzenia😘🌼

    OdpowiedzUsuń