piątek, 24 maja 2019

Najpiękniejsze słowo świata- Mama!

  Witam serdecznie wszystkich miłych gości na moim blogu, nowe twarze także:)
Dzisiejszy post jest tematyczny, świąteczny i jest ukłonem w stronę naszych drogich i kochanych Mamuś.
Piękne słowa, prawie zawsze pierwsze, wypowiedziane przez dziecko: Mama, Mamunia, Mateńka.
Ta Ukochana osoba, zwana MAMĄ jest dla nas wszystkich DAWCZYNIĄ ŻYCIA. Bez Niej nasz świat nie istniałby, nie istniałoby życie.
Mama, to nasz pierwszy: nauczyciel, wychowawca, przyjaciel.
Mamusia- znosi nasze humory, niepowodzenia, złe dni. To Jej- opowiadamy o swych skrytych marzeniach, tajemnicach.
Mateńka jest z nami w chwilach radości, smutku, choroby.
Mamunia- przytula, uczy, pomaga, rozumie, troszczy się, opiekuje.
Naszej kochanej MAMIE- należą się przez całe życie szacunek i miłość.
Wszystkim MAMUSIOM - moc przepięknych, szczerych życzeń płynących prosto z serca.
Najpiękniejszym darem od Boga jest bycie MAMĄ. Mnie ten zaszczyt spotkał, aż trzy razy.
A swej Najdroższej Mamusi- ofiaruję swe serce i bukiet najcudniejszych kwiatów:)


Pamiętajmy i kochajmy nasze MAMY zawsze i wszędzie :)
Jakie  życzenia złożyłybyście swoim Mamusiom?
A, jakie macie swoje najpiękniejsze związane z Mamami wspomnienia?
Miłych, słonecznych i szczęśliwych kolejnych dni Wam  życzę ;)


do posłuchania- klik 
 
Wiersz na okazję:
 
"Gdy kto chce zamknąć w jednym tylko słowie
ogrom uczuć jasnych do granic ostatka,
niech przyklęknąwszy to imię wypowie
jedno, jedyne, przenajsłodsze...Matka!"
Konstanty Dobrzyński
 

38 komentarzy:

  1. bardzo ładny kubek 🍇🍉🍒🍓

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak wiele wspomnień że trudno by było wyspowiadać się stawiając kilka znaków graficznych, tym bardziej że byłam wojowniczą dziewczyną.
    Nie potrafię tak pięknie jak ona robić na drutach, pięć ciast i haftować.
    Nie mam też tyle cierpliwości co ona...
    Patrząc na nią to się zastanawiam, czy mnie czasem nie adoptowała,😁tak różne jesteśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że słowami nie można opisywać uczuć, ale postaram się, jak mogłam.
      Macie najważniejsze, to jest wspólna więź Mama-Córka:)

      Usuń
  3. W tym roku po raz pierwszy w życiu dostałam prezent na dzień matki. W markecie była taka akcja, że rozdawali róże wszystkim kobietom na dzień mamy (w Szwajcarii to święto jest wcześniej), w ogóle nie pytając czy rzeczywiście są mamami. Mam nadzieję, że to nie było zwiastowanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwy ten, kto jeszcze ma mamę!!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej mamie kupowałam konwalie, teraz znicze zapalam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny post. :) Kubek też bardzo mi się podoba, śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubeczek jest naprawdę piękny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiersz ! Konwalie to kwiaty majowe. Ja kupiłam dla swojej mamy bukiet frezji. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, ciepły wpis. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny pełen miłości wpis Morgano:-) Wszystkiego najlepszego wszystkim mamom! Ja za swoją skoczyłabym w ogień.
    Sama świadomie zrezygnowałam z tego daru- nie byłabym dobra w tej roli.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę zdrówka i miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wpis <3
    Super kubeczek i przepiękne konwalie... uwielbiam te kwiaty. Moja mama też je dziś dostała :))
    Ściskam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamę powinno się kochać zawsze - nawet kiedy jej już z nami nie ma.
    Serdeczności Morgano

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały post, pełen miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już Mieczysław Fogg o tym śpiewał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście wolę inne dary od losu niż bycie mamą, ale oczywiście szanuję Twoje zdanie :) Mojej mamy już nie ma kolejny rok, ale żyje w mojej pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post...
    Wzruszyłam się...
    Przyjechał Syn z Synową i to było szczecie i miłe chwile, ale potem odwiedziłam miejsce spoczynku mojej Mamy a potem mojej Córki, która nigdy już nie zadzwoni do mnie z życzeniami... I nie było Jej dane zostać Mamą...
    Przepraszam za ten smutny komentarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu po raz pierwszy!
      Dziękuję za odwiedziny i szczere wyznania, zapraszam:)

      Usuń
  17. Piękny wiersz <3 A konwalie to moje ulubione kwiaty :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam na moim blogu!
      Zapraszam jeszcze w moje gościnne progi:)

      Usuń
  18. Super wpis. Jestem mamą, mam dwójkę dzieci i bardzo się z tego cieszę. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna nowa osoba na moim blogu, bardzo mile witam:)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń