niedziela, 23 września 2018

21 mieć lat!

              Witam serdecznie miłych gości na moim blogu, a także nowe osoby, tj: Ja Optymistyczna- klik i Sówka- klik :)
Tak pisałam na blogu kiedyś:
"Dokładnie 24 września 1997r. o godz.6.40 przyszedł na świat mój 2 syn, a 3 dziecko z  kolei.
Poród odbył się operacyjnie przez cięcie cesarskie. Doszłam po nim szybko do siebie. Synek urodził się duży 3900 g i 56 cm wzrostu. Miał długie ciemne włoski, był spokojny i od razu przytulił się do mnie i do mleczka.
Kocham dzieci i zawsze chciałam ich mieć dużo, nie wierzyłam, że jeszcze Bóg obdarzy mnie 3, po 30-tce. Synek podobno mnie odmłodził.
Jest naszym wielkim szczęściem- moim i męża, a także rodzinki.
To bardzo mądre, wesołe, kochające i kochane dziecko.
Mój synek uwielbia zwierzęta, a zwłaszcza psy.
Czytanie książek jest jego pasją, zbiera komiksy.
Jego żywiołem jest woda, basen.
Bardzo lubi pizzę.
Ciekawi go świat przyrody, techniki. Uczy się gry na gitarze.
Jest ministrantem. Jak każdy chłopiec, kopie piłkę.
W szkole to uczeń bardzo dobry. Można by tak  wymieniać, opowiadacz bez końca.
Teraz jesteś w szkole, ale  po powrocie czekają na Ciebie ulubiony tort, prezenty, życzenia.
Synku bądź dalej taki kochany, jak dotąd. Krocz tylko dobrymi ścieżkami życia. Rośnij nam na pociechę.
Całuski i wszystkiego naj.........spełnienia marzeń, tych skrytych.
Mama i reszta rodzinki :)
A to wpis z dn.24.09.2016r.
Synu, dziś obchodzisz swoje 19-te urodziny. Wszedłeś rok temu w dorosłość. W tym roku szkolnym masz studniówkę, maturę i zakończenie edukacji w szkole średniej.
Cóż mogę dopisać do słów pisanych klika lat temu.
Nadal jesteś: kochany i kochający. Wyrosłeś na mądrego, wysokiego, przystojnego mężczyznę.
Pilny w szkole i grzeczny na co dzień. Rośniesz zdrowo na pociechę dla rodziców i rodziny.
Interesujesz się sportem, zwłaszcza piłką nożną., mniej grasz, bo zajęcia do późna w szkole nie na wiele pozwalają.
Masz swoje ulubione dania, ciasta, smaki. I sympatię, bo to już ta pora.
Słuchasz już innej muzyki, niż kiedyś.
Bardzo dużo czytasz, choć teraz to już książki o poważniejszej tematyce.
Ale nadal masz tego samego przyjaciela, od szkoły podstawowej.
Dzisiejszy wpis, brzmi tak.
Jutro mój Mężczyzno kończysz 21 lat, wchodzisz już w bardziej w dorosły wiek. 
Masz już swoją wymarzona pracę, prowadzisz swoją działalność, jeździsz fajnym autem. Zaczynasz za tydzień studia.
Nadal jesteś: mądrym, zdecydowanym, odważnym w podejmowaniu decyzji, spokojnym, ułożonym młodym Mężczyzną.
Słuchasz wciąż tej samej muzyki. 
Zacząłeś regularnie biegać, bierzesz udział w maratonach.
Chętnie pomagasz innym.
Czego Ci dziś życzyć...przede wszystkim: zdrowia, sukcesów zawodowych, spełnienia tych skrytych marzeń:)
Bądź nadal tym, kimś jesteś, nie zmieniaj się!
Kochający Cię Mama, Tata i Rodzeństwo :)


nadal słuchasz " Red Hot Chili Peppers"- klik

Cytat do zapamiętania:

"Niemała mądrość mądrze mówić, lecz największa - mądrze czynić".
Andrzej Maksymilian Fredro

22 komentarze:

  1. Gratulacje dla Ciebie, bo masz być z czego dumna i dla syna, że miał tak dobre wzory w domu:-)
    Najlepsze życzenia urodzinowe dla syna, nie powiem lepiej, niż Ty Morgano:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Morgano tak wspaniałego syna. To prawdziwy skarb i powód do dumy:) Dołączam się do Twoich pięknych życzeń dla Niego. Niech Mu się wiedzie i szczęści we wszystkim! 21 lat to piękny wiek:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia dla syna:)
    Morgano, masz ogromny powód do dumy, ale to przecież dzięki Wam - rodzicom syn wyrósł na mądrego i wrażliwego człowieka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieć 21 lat ....piękny wiek ! Dzieci to największy skarb jaki Bóg daje nam :)) Sto lat dla syna, a dla rodziców gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co napisać, bo to takie normalne, że dziecko rozwija się intelektualnie, zdobywa różne umiejętności... potrafi sobie zorganizować czas tak, aby jak najwięcej skorzystać z życia. A uroda, cóż to nie jest nasza - matek zasługa, ale mieszanki genów otrzymanych od obojga rodziców. Dla każdej kochającej matki, dziecko jest NAJ pod każdym względem. Moje dla mnie również. Matkę rozpiera duma, jak Ciebie i mnie, a szczególnie wówczas, kiedy dziecko spełnia pokładane w nim nadzieje.
    Życzę Tobie Morgano, sobie i wszystkim matkom na świecie, abyśmy zawsze miały powód do domu ze swoich dzieci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiemu Mężczyźnie można życzyć tylko, by się nie zmieniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Twojego Synka!
    Morgano, gratulacje dla Ciebie. Świetnie wychowałaś swoje dzieci!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech mu się w życiu wiedzie jak najlepiej - to dla matki największe szczęście. 100 Lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak udanego Syna!!! Ja też mu życzę wszystkiego naj... z okazji Wejścia w Dorosłość:)

    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie piszesz o swoim Synu, tak ciepło i z miłością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Rodzinkę, a Dzieci, to moje najcenniejsze Dary w życiu, tak jest cały czas💝😊🍀

      Usuń
  11. Witaj bardzo miły pełen ciepła post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu🌼
      Dziękuję, staram się, aby tematy na blogu były ciekawe i przyjemne🧡☕🍀😀

      Usuń