piątek, 21 lipca 2017

To już jutro !

       Witam serdecznie na moim blogu wszystkich gości:)
To już jutro ten ważny dla mnie i mojej rodzinki dzień.
Wczoraj późnym wieczorem wykruszył mi się ząb. Ale...spokojnie, już "naprawiony".
Od rana spokojnie, bo taki powinien być ten czas oczekiwania na ślub i wesele dziecka, pierwszego z resztą.
Balony nadmuchane w ilości 50 sztuk, razem ze starszym synem. Jutro dekorowanie przez dzieci klatki schodowej i wejścia do bloku.

Mąż uplótł wianek z gipsówki na drzwi wejściowe, bo to "złota rączka" jest!


Kwiaty do pokoju córki zakupione, ubrane mieczyki w gipsówkę oraz elementy delikatne: kwiatek, motylek, ptaszek- wszystko w bieli oczywiście.


Czekamy zatem w spokoju na jutrzejszy dzień. 
Będzie słonecznie, uroczyście i mam nadzieję wesoło, bardzo udanie.
Pozdrawiam serdecznie i do napisania po:)

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego dla Młodej Pary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie cudownie. Wszystkiego dobrego.:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje!
    Wszystkiego naj młodej parze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!!
    Wszystkiego naj... dla Młodej Pary i oczywiście dla szczęśliwych Rodziców:)

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem myślami z Tobą w tym pięknym i ważnym dniu!
    Dla Młodych jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!

    Ściskam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozdoby piękne. Mąż, faktycznie, dar ma.
    Bawcie się dobrze, a Młodym życzę wszystkiego co najszczęśliwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od tego znaczącego dnia, minęły dwa lata, mam nadzieję, że najszczęśliwsze. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć, by tak było do brylantowych godów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Owszem! teraz wymarzony, wybudowany dom sobie powoli urządzają:)

    OdpowiedzUsuń