poniedziałek, 24 lipca 2017

Poweselna refleksja

            Witam pięknie w nowym tygodniu i w nowej roli-Teściowej:)
Moja "maleńka", zawsze uśmiechnięta, pełna energii Córeczka jest już Mężatką!
Wciąż nie mogę w to uwierzyć. A także faktem stało się, że jestem Teściową. Mam tylko nadzieję, że ominą mnie o niej złośliwe kawały i żarty:)
A teraz słów kilka o śrubie i weselu.
Pewnie jesteście ciekawi, jak było z moją tremą.
Otóż nie było jej w dniu ślubu, naprawdę!
Atmosfera od  sobotniego ranka spokojna, bo taką mam rodzinkę.
Pomimo "zagęszczenia" w mieszkaniu, z powodu wczesnego przybycia: świadkowej, fryzjerki, makijażystki, fotografa i kamerzysty- nie robiono "sztucznego tłoku". Atmosfera wesoła, miła, zatem i stres "odpłynął".
Błogosławieństwo- od serca, ładne, bez łez.

/piękny bukiet z eustomy z podziękowaniem dla Mamy/

Córka wyglądała pięknie, olśniewająco. W ogóle, to ładna kobieta, podobna do swojego Taty. Jej nieodzownym atutem, od urodzenia jest uśmiech, zawsze promienny.
Zięć także przystojny, grzeczny i ułożony, jak przystało na wojskowego!
Piękna stanowią parę od 9 lat, a teraz są już małżeństwem.
Wesele skończyło się o godz. 5.00.
Wszystko było udane: uroczysty ślub w odnowionym i zabytkowym klasztorze w asyście 3 zaprzyjaźnionych zakonników, słoneczna pogoda, przepiękny pierwszy taniec Państwa Młodych, pyszne jedzenie, profesjonalni muzycy w orkiestrze, dobrze bawiący się, zadowoleni goście.
Młodzi prezentowali się bardzo elegancko, promienieli miłością, szczęściem i urodą.
Czegóż chcieć więcej.

/ stół weselny /

I ja...skromnie się pochwalę wytrzymałam w tym samych butach, na obcasie do 6.00 rano. Tańczyłam tak dużo, jak nigdy w życiu. A nie przepadam za tańcami. Miałam wybornych partnerów, także młodych. Słyszałam wiele komplementów, co do mojego wyglądu, stroju. A moje nalewki (różne smaki) w ilości 10 sztuk, zrobiły prawdziwą furorę. Ech...rumienię się pisząc.
Dziś cisza, spokój. Młodzi sami zorganizowali wesele, sami wszystko załatwiali przed i po. Nawet paczki z ciastem rozwozili we dwoje, w tym do mojej pracy ( ja na zasłużonym wypoczynkowym urlopie).
 Kochani! wszystkim z serca dziękuję za miłe życzenia dla Nowożeńców:)
Zdjęć niestety nie będzie. Na moim blogu nie zamieszczam od zawsze, rodzinnych fotografii, na prośbę bliskich.
Ja nadal się urlopuję,  prawdopodobnie do początku sierpnia, bo mam dużo urlopu jeszcze.
Życzę wszystkim miłych kolejnych wakacyjnych dni:)

/ulubione kwiaty Córki- piwonie/

słucham sobie, bo lubię- klik

Cytat do zapamiętania:

"Małżeństwo i wino mają jedną wspólną cechę: nabierają wartości dopiero po latach".
William Somerset Maugham

22 komentarze:

  1. Moje wielkie gratulacje :)))
    I jeszcze raz dla Młodej Pary samych szczęśliwych dni i długich lat w szacunku i miłości.
    A TY kochana na pewno będziesz wspaniałą Teściową (już jesteś). Pozdrawiam i życzę mile spędzonego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! pięknie dziękuję w imieniu swoim i Nowożeńców:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. No i super Morgano, cieszę się, że się wszystko udało a młodej parze życzę jak najlepszej drogi, którą będą musieli przejść we dwoje. Pozdrowienia również dla obecnej Teściowej.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i Nowożeńców:)
      Pozdrawiam mile:)

      Usuń
  3. Ach, zapomniałam jeszcze dopisać, że kwiatki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty kocham wszelakie, a te wyjątkowo urokliwe:)

      Usuń
  4. Szła przez las teściowa,
    Pogryzły ją żmije.
    Żmije pozdychały,
    A teściowa żyje!

    Oj da, oj da dana...


    Znam tego więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nit! no wiesz!
      Wiem, przemawia przez Ciebie po prostu zazdrość:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Byłam pewna, że wszystko się uda. Tak pięknie o tym napisałaś. Czuć w tym radość. Jeszcze raz życzę im co najlepsze. Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Agnieszko:)
      Miłego dnia życzę:)

      Usuń
  6. Morgano!
    Byłam pewna, że wszystko wypadnie na medal!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadło, dzięki Młodym, to oni organizowali, pięknie wszystko przygotowali i wyglądali:)
      Pozdrówka ślę:)

      Usuń
  7. Bardzo miło jest czytać, że wszystko tak ięknie się udało :)
    Jeszcze raz szczęścia dla młodej pary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu! jestem szczęśliwą mamą i teściową;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. To gratuluję Ci serdecznie że zostałaś Teściową.
    Z pewnością wszystko będzie dobrze.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga, witaj w gronie teściowych dla swych zięciów ;))
    Gratulacje!!!
    Odpoczywaj, nabieraj sił i ciesz się wspomnieniami tych pięknych chwil!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Dziękuję, odpoczywam jeszcze tydzień na urlopie.
      Pozdrówka:)

      Usuń
  10. Serdeczne gratulacje dla nowożeńców :) Wspaniale, że wesele się udało tak, jak wszyscy sobie tego życzyli, bez nieprzewidzianych trosk.
    Życzę dużo zdrówka, a młodej parze szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu!
      Pięknie dziękuję za miłe słowa i życzenia, przekażę je Młodym:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Morgano, pięknie prezentuje się bukiet z różowych piwonii. Podobno te kwiaty bardzo często są wybierane przez nowożeńców.
    Twoim Bliskim życzę w życiu dużo szczęścia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń