piątek, 22 sierpnia 2014

Urlopu czas

       Witam serdecznie i znikam z bloga do września:)
Wyjeżdżam sobie w rodzinne strony, wypocząć, powspominać i poobcować z piękną przyrodą i cichą, polską wsią:)

/ulubione jabłka- prosto z drzewa/
 
Pozdrawiam Was mile i życzę słońca  i uśmiechu, pa:)
 
/kwiatowe królestwo mojej Mamy/

do posłuchania krajan- Andrzej Piaseczny klik

/konieczny spacer do lasu/

Cytat do zapamiętania:

"Dob­ry człowiek jest jak małe światełko. Wędru­je pop­rzez mro­ki nasze­go świata i na swo­jej drodze za­pala zgaszo­ne gwiazdy". 
Phil Bosmans

14 komentarzy:

  1. Miłego urlopu wsród najblizszych słonka ,pogody ducha serdecznie po\zdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku, a cytat Brosmansa przepiękny i nader prawdziwy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po remoncie urlop bardzo wskazany, więc odpoczywaj i nabieraj sił!

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnego wypoczynku Morgano,życzę pogody:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego więc i udanego wypoczynku :) A Mama dopieści, przytuli. Jak to Mama. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnych chwil na łonie natury zyczę

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy. Odpocznij i użyj tych świeżych, apetycznie wygladających jabłek. U mnie też jabłonka obrodziła, więc zaczyna się rajski tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba odpocząć. Miłego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na widok tej girlandy jabłuszek aż przypomina się równie swojskie „wsi spokojna, wsi wesoła”. Dużo relaksu, pięknych spotkań, jak najmilszych urlopowych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się wakacje dzieciństwa przypomniały. Wtedy nienawidziłam wyjazdów na wieś, ale teraz bym chętnie odpoczęła od wielkiego miasta w którym mieszkam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje autorskie wyzwanie - ZAPRASZAM!
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/09/02/moje-autorskie-wyzwanie/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję wszystkim za miłe, ciepłe słowa i komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń