środa, 29 stycznia 2020

I już po...

    Witam wszystkich miłych czytelników mojego bloga, tych stałych i wiernych oraz nowych 🙋🌻
Dziś tylko krótki komunikat ode mnie o moim stanie zdrowia.
W piątek miałam operację kręgosłupa szyjnego.
Od poniedziałku jestem w domu, powoli dochodzę do sił.
Jestem unieruchomiona kołnierzem ortopedycznym, dlatego nie piszę na komputerze, tylko z telefonu.
Dziękuję wszystkim za pamięć, troskę, miłe słowa wsparcia ❤️💜💛💙💚
To w chorobie bardzo ważne, aby nie być samotnym!
Zatem do kolejnego napisania...


26 komentarzy:

  1. Zdrowia, zdrowia i zdrowia, a potem wracaj do nas szybko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, cudownie, że dajesz znak, bo operacja to nie byle co!
    Odpoczywaj, czekamy cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka kochana Jestem pewna, że teraz będzie już tylko lepiej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dużo dużo zdrowia! Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, z całego serca życzę Ci zdrowia.
    Zadbaj o siebie.
    Blog poczeka.
    Mnie czeka kolejny pobyt w szpitalu już w lutym...

    Moc uścisków posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały czas trzymam kciuki:) Czekam na dobre wiadomości i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy mamy nadzieję, że już teraz będzie dobrze. Odpoczywaj i zdrowiej. Niech się tam wszystko zrośnie jak należy i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybko do zdrowia! Dobrze wiedzieć, że jest OK :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się dzielnie! Zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ..wspaniale, że napisałaś Morgano, teraz zdrowiej i nabieraj sił ❣️ ..z całego serca życzę Ci Kochana ogrom zdrówka, odpoczywaj, z każdym dniem nabieraj mocy i czuj się coraz lepiej ❣️ 💙

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdczniej 💕 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wieści. Dużo zdrowia Morgano.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę trzymać kciuki za Twój szybki powrót do zdrowia, Morgano.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, po jest już z górki...Życzę zdrowia, zdrowia, zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  14. To przyjemnego powrotu do całkowitego zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia, cierpliwości i jeszcze raz zdrowia. Teraz może być już tylko lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Operacja kręgosłupa to poważna sprawa ale dobrze, że już po i teraz z górki i zdrowienie i rehabilitacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę dużo zdrowia. Wszystko się ułoży najważniejsze, cze jest po. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie było mnie, bo potrzebowałam pobyć ze sobą.
    Wracaj do zdrowia, dbaj o siebie, bądź dla siebie dobra.
    Życzę szybkiej rekonwalescencji.
    Zdrowiej!
    Moc serdeczności posyłam, j.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowiej, Morgano i wracaj do pełni sił i formy.
    Nie śpiesz się, poczekamy na Ciebie:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szybkiego powrotu do zdrówka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpoczywaj, Morgano, dbaj o siebie, a blogiem się nie przejmuj, najważniejsze jest zdrowie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały czas myślałam o Tobie. Modle się żeby było lepiej. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko z Krakowa. Zdrowiej Morgano. Buziaki. Dziękuję że dałaś znać co u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochan, poczekamy, az w pełni i bez szkody dla rekonwalescencji będziesz mogła blogować. Myślę o Tobie i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szybkiego powrotu do zdrowia Morgano :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wszystkim dziękuję za dowody sympatii, życzenia, pozdrowienia
    ❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń