sobota, 10 sierpnia 2019

Szybki spacerek po Krakowie

     Witam w letnie południe wszystkich miłych gości na moim blogu, nowe osoby także:)
Ostatni temat był dla Was ciężki, trudny (życie, to nie tylko róż i radość, pamiętajmy o tym !), zatem dziś lekko, spokojnie będzie.
Wyjaśniam od razu tytuł posta.
Szybki... bo tylko po drodze do lekarza ( z czymże, by innym stolica Kraka może mi się ostatnio kojarzyć!).
Zatem przemierzając rozkopany Kraków zatrzymywałam się, co krok ( choć czas gonił, bo umówiona byłam na konkretną godzinę), aby podziwiać przyrodę,  robić fotki.
Oto kilka z nich.

 /Niecierpek Waleriana/

 Liliowców cały gąszcz
/ Liliowce ogrodowe/
 
 A teraz gama kolorów cudnych Hibiskusów, rosnących sobie przy bloku


/Astry krzaczaste, zwane Marcinkami/

Są i kaczki z gołębiami w Parku Krakowskim im. Marka Grechuty


Na koniec zaś, wyszukałam mądre rozważania, proszę przeczytajcie i przemyślcie.

"Kawałek życia został Ci włożony w ręce.
Twojego własnego życia.
Twoje umykające istnienie
każdego dnia dawane jest ci od nowa.
Czy naprawdę chętnie przeżywasz dzisiejszy dzień?
Czy go rozpoczynasz z ochotą?
Czy przyjmujesz niczym ołowiany ciężar,
który cię przygniata?
Nikt z ludzi nie potrafi tego zmienić, jedynie ty sam.
Nie ma bowiem na świecie nikogo, kto
mógłby ten dzień przeżyć za ciebie.
Przyjmij ten podarunek, a nie zapomnij,
że każdy dzień dany ci jest jak wieczność.
Abyś był szczęśliwy!!!!
Każdego dnia zaczynaj życie od nowa!!!
Życie znowu wstępuje w ciebie, gdy się dziwisz,
że każdego poranka pojawia się światło.
Jesteś szczęśliwy, ponieważ twoje oczy widzą,
twoje dłonie czują, a twoje serce bije.
Jesteś jak nowo narodzony, gdy zdajesz sobie sprawę, że żyjesz".
Phil Bosmans 

Życzę Wam kolejnych dni: udanych, z pozytywnym nastawieniem, pogodnych ( tych w sercu także) oraz pełnych radości i uśmiechu:)
Pięknie dziękuję tym, którzy odwiedzają mojego bloga systematycznie:)


do posłuchania- klik

Motto ku refleksji:

"Czasem dopiero na skrzyżowaniu
człowiek zaczyna zastanawiać się - dokąd idzie".
Władysław Grzeszczyk

51 komentarzy:

  1. Refleksyjnie dziś u Ciebie... Pozdrawiam i życzę dobrych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny, inny , kwiatowy Kraków !!! I nikt by nie zgadł, że to Kraków właśnie. Cytat - bardzo mądry i do zachowania na zawsze :) Dziękuję za te słowa - przydadzą się :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to, przecież są gołębie, a to znak rozpoznawczy krakowskiego Rynku:)

      Usuń
  3. U chwyciłaś same piękne rzeczy w Krakowie. Pozdrawiam gorąco ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog się naprawił, ja z kolei dostałam info, że nie wszystkie komentarze u mnie wskakują, ciągle jakieś usterki...
    Jeden post o Krakowie mam w zamrażarce, więc chętnie spojrzałam na Kraków Twoimi oczami. Takie obrazki może choć trochę umilają Ci wizyty u lekarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co się dzieje!
      Czy umilają...nie do końca.

      Usuń
  5. Piękny spacerek, pełen kwiatów i natury, cudowny czas! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, że umiesz się zatrzymać i utrwalić to co piekne wokół Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle tych chwil jest zbyt mało.
      Dziękuję i życzę miłego dnia, dziękuję za wizytę na moim blogu🌼

      Usuń
  7. To ja! To ja! odwiedzam Cię systematycznie. Ale wchodząc dzisiaj na twojego bloga i widząc nowy post to raczej pomyślałam (z góry przepraszam) o polowaniu na czarownice. Mam nadzieję, że się nie obrazisz ale jakoś tak mi się skojarzyło z polowaniem na kolejny blog :D. Mnie to absolutnie nie przeszkadza.
    Fajne zdjęcia Ci wyszły w drodze do lekarza, zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donoszę od razu, że poprawiło się, wyświetla się aktualny post :) Nie wiem czy Ty coś grzebałaś w ustawieniach czy samo się naprawiło ale ten wszedł prawidłowo :)

      Usuń
    2. Zupełnie nie rozumiem określenia "polowania na czarownice" z moim postem i blogiem.
      Chwil na podziwianie krakowskiej przyrody ciągle za mało.
      Nic nie grzebałem w ustawieniach.
      Pozdrawiam na udany dzień i dziękuję za odwiedziny🌻

      Usuń
    3. Bo ciągle zaglądałam czy nie pojawił się nowy post :) A jak odkryłam, że jest, to euforia - że na reszcie, że udało się :)

      Usuń
  8. Witaj Morgano właśnie dziś wróciłam z wakacji. Na miejscu kiepsko z netem było więc nie pisałam. Właśnie miałam pisać że znajome miejsce 😀😀😀 Życzę Ci dużo zdrowia żebyś po lekarzach nie musiała ganiać Bidulko Moja. Zdjęcia ze spacerku urocze.

    Całuje mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za Twoją obecność na moim blogu ❤️🌻😀

      Usuń
  9. Droga Morgano!
    Spacerek szybki ale obfity w przepiękne zdjęcia.
    Życzę Ci dużo, dużo zdrowia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , choć krótko, ale miło dla oczu i serca ❤️
      Dziękuję 🤗🌻🦋☀️☕

      Usuń
  10. ..wspaniały post i piękne zdjecia kwiatów! ..niezwykły i mądry cytat..

    ..cudownie jest umieć być wdzięcznym za wszystko co jest nam dane,
    cieszyć się z tego co mamy..

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę pięknych chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i Twoja obecność na moim blogu🤗❤️🌻🦋☀️☕

      Usuń
  11. Ja kocham życie, kocham świat i ludzi! I cieszę się każdym dniem! Teraz jestem też uradowana, bo zobaczyłam kilka Twoich zdjęć z mojego ukochanego miasta, a wcześniej kilka przesłał mi też syn, który właśnie dziś odwiedził Kraków. I jeszcze ta piękna piosenka Sikorowskiego, której nie znałam. Cieszę się, że dolegliwości nie pozbawiły Cię wrażliwości na piękno otaczającego świata. Dzięki za wszystko! Całusy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤗 Twój komentarz pełen optymizmu, jakże potrzebny na rozpoczęcie dobrze nowego tygodnia❤️🌸🦋

      Usuń
    2. Również dziękuję i bardzo się cieszę, że jestem z Tobą:):):)

      Usuń
    3. Wzajemnie Uluniu !❤️

      Usuń
  12. Oglądając piękno przyrody na Twoich zdjęciach Morgano, poczułam się tak swojsko, jakbym przeszła którąś z osiedlowych uliczek mojego miasta.

    PS Zapytam nieskromnie, czyżby moje ostatnie poczynania były dla Ciebie inspiracją?

    Pozdrawiam życząc, aby Kraków zaczął się Tobie kojarzyć wyłącznie z jego pięknem, pomimo "rozkopania", jak mniemam chwilowego. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inspirowałam się niczym. Napisałam post z potrzeby serca i chwili.
      Dziękuję za życzenia ❤️🌼🤗

      Usuń
    2. I tak zgasła moja nadzieja. ;-)

      Usuń
    3. Nie smuć się, nadzieja jest ❤️🌺🌻

      Usuń
  13. Ślicznie. :) Niby zwyczajne kwiaty, ale one zawsze wychodzą magicznie na zdjęciach. Bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤗❤️🌺🌻🌼🏵️🌸💮
      Aniu, nie wiem dlaczego, ale nie mogę komentować na Twoim blogu!

      Usuń
    2. Nie wiem co się dzieje, nie ustawiałam żadnych zabezpieczeń. Może wystarczy się przelogować?

      Usuń
  14. Uwielbiam Kraków- oczywiście nie ten rozkopany i codzienny ;) ale te klimatyczne miejsca, w których człowiek zapomina o rzeczywistości i może przenieś się myślami do innego świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu😀
      Kraków ma swój klimat, to fakt oczywisty!
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie🤗🦋☀️🌼

      Usuń
  15. Bardzo lubię Kraków. A dzisiaj dzięki Tobie mogłam spojrzeć na to miasto trochę inaczej - Kraków w kwiatach :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz miasta dbają o wygląd.
      A Kraków jest przecież wizytówką Polski:)
      Dziękuję❤️🌺🌻

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia! Kiedy patrzę na przyrodę serce od razu mi się raduje. Zacytowane słowa są piękne, życie ma wiele barw i bardzo często to od nas zależy, jaki kolor wybierzemy dzisiejszego dnia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu:)
      I mnie kolorowa przyroda i kwiaty wprawiają w dobry nastrój:)
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam jeszcze❤️🌺🌻

      Usuń
  17. Uwielbiam Kraków, byłam w nim kilka lat temu. Piękną naturę pokazałaś. Mój hibiskus nie zakwitł w tym roku. Dużo zdrówka
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto raz był w Krakowie, zawsze do niego wraca 😀
      A mnie Hibiskus kilka lat temu się nie przyjął. A w okolicy ludziom pięknie kwitnie.
      Dziękuję kochana, pozdrawiam🌻❤️🙋

      Usuń
  18. W Krakowie można znaleźć takie urocze, kwiatowe zakątki, które ubarwiają wizerunek miasta. Tobie się to udało, Morgano:-)
    Życzę zdrówka i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Dziękuję za ten spacer po Krakowie ja zawsze bardzo chętnie ... I po Krakowie i po Warszawie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Spacerować uwielbiam, zatem chętna jestem:)
      Z Warszawy jesteś?
      Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  20. Spacer był udany, skoro natrafiłaś na takie radosne kolory. Kwiaty zawsze wprowadzają radosny nastrój, a starym murom nadają ocieplony klimat.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacer nie był planowany, tylko w drodze na wizytę do lekarza.
      Ale ja zawsze ujrzę coś pięknego kwiatowego, gdziekolwiek bym nie była 🌻
      Pozdrowionka przesyłam 🤗

      Usuń