wtorek, 4 czerwca 2019

Czerwcowe spacerowanie z Mężem

        Pięknie, bo bardzo słonecznie, witam wszystkich miłych gości na moim blogu:)
Ostatnio pogoda iście letnia, wysokie temperatury, słońce, zatem pora na spacery.
A, gdzie? oczywiście do lasu.
Niedzielny wolny, świąteczny dzień, Mąż w domku, dlatego postanowiliśmy sobie pójść przed siebie. 
A, że okolice miasteczka malownicze, zielone, spokojne, to był miły relaks.


"O ile możliwe jest w ogóle niebo na ziemi, to tylko można je znaleźć w szczęśliwym małżeństwie".
                                                  Marie von Ebner-Eschenbach


Nasze spacerowanie, to rozmowy o wszystkim: o teraźniejszości, ale i wspomnieniowe także.
Oto fotograficzna relacja.
 /w oddali nasz klasztor/

Nasza wędrówka prowadzi przez las, gdzie tylko szum drzew, śpiew ptaków i ten niepowtarzalny mój  ulubiony zapach grzybni.

/ulubiona brzoza/

Zawsze wypatruję, jakie kwitną zioła, kwiaty polne.

/Stokrotki zerwane na syrop/

/delikatna Firletka poszarpana/

Kwiaty róży różowej już przerobiłam na nalewkę.
/dzika róża różowa/

/dzika róża biała/

Rozpoczyna swoje kwitnienie bez dziki. 
 
Będę musiała wybrać się ponownie, ale pozrywać baldachy do zasuszenia.
Znalazłam w ustronnym miejscu ładny krzaczek kwitnącej czeremchy amerykańskiej.
Kiedy zaowocuje przyjdę po piękne jagody na sok i nalewkę.
Podziwiałam przy drodze błękitną polną niezapominajkę. 
I tak cudnie spędzone popołudnie z Mężem na wspólnym spacerku dobiegło końca.

/Daglezja zielona/
 
 Pozdrawiam serdecznie życząc kolejnych pięknych, pogodnych, udanych czerwcowych dni:)

do posłuchania- klik
Motto na temat:

"Małżeństwo jest planetą, gdzie on jest biegunem północnym, ona południowym, dzieci zwrotnikami, a szczęście równikiem".
Honoré de Balzac



28 komentarzy:

  1. Piękny zwyczaj - taki małżeński spacer połączony z rozmową.
    Wspaniale, że go praktykujecie, Morgano.
    Jesteś moją inspiracją. Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu:)
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  2. Morgano, cudne są takie wspólne spacery, wyjazdy. Razem spędzony czas, gdy nigdzie się nie spieszymy, możemy rozmawiać - mówić i słuchać. Życzę Ci jak najwięcej tych dobrych chwil.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam
      Odwiedziłaś mój blog- dziękuję i zapraszam jeszcze:)

      Usuń
  4. Morgano tak pięknie spędzone chwile są bezcenne. Niby zwykły spacer, ale w towarzystwie kochającej nas osoby nabiera zupełnie innego wymiaru:) Prawda???
    Też bardzo lubię takie momenty:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie tam u Was !!! Stokrotka na syrop ? - jakże mało jeszcze wiem. Ciekawa jestem jaki to region Polski ? Wspaniale, że mogłaś ten spacer odbyć w towarzystwie męża ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ach ! Jeszcze chciałam dodać: jak ten chłopak świetnie śpiewa !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością odbyłam spacer Waszymi ścieżkami :)
    Piękna okolica, w ogóle nasz kraj jest Piękny, szczególnie o tej porze roku!
    Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło słyszeć, że spacery we dwoje cieszą anie tylko mnie:-)
    Piękna okolica:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest coś robić razem, nawet jeśli jest to tylko spacer.

    Brzoza cudna, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      Dziękuję za odwiedziny, zapraszam jeszcze:)

      Usuń
  10. Fajne zdjęcia. Spacer z mężem super sprawa. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  11. Okolica fantastyczna, macie gdzie spacerować, to pewne. :)Cieszę się, że tak miło i to razem spędziliście czas, bezcenne chwile. Jak pięknie drzewa rzucają cień na drogę. Brzoza to jedno z moich ukochanych drzew. Piękny spacer, połaziłabym tam z Tobą. hehe Pięknych dni życzę, dużo uśmiechu na Waszych buziach. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. W cudownej okolicy mieszjasz, spacer z bliską osobà jest fantastyczny. Zaciekawiłaś mbue nalewką z róży bo mam taką w ogrodzię. Jeśli możesz podziel się przepisem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci takiej pieknej okolicy :)
    Ja też bardzo lubię spacery z mężem we dwoje, choć ostatnio okolica już nie taka sielska i spokojna.
    Udanych przetworów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Morgano piękne zdjęcia i miejsce do wspólnych spacerów macie piękne ❤ pozdrawiam gorąco ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. W bardzo ładnej okolicy mieszkasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To był nie tylko miły spacer ale i obfity w piękne zdjęcia.
    Zaciekawiła mnie nalewka z róży pomarszczonej. Nigdy takiej nie robiłam.
    Świetny pomysł na post - nalewki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nalewki z róży są bardzo dobre. Bardzo piękne i ciekawe zdjęcia i piękny cytat wybrałaś <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miłe, ciepłe słowa:)
    To okolice Małopolski, tzn. Krakowa.
    Nalewki moje są wymyślane, nie trzymam się receptur.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne okolice na spacery i do życia. Wspaniale jest wspólnie spacerować i rozmawiać, wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna okolica u Ciebie :) U nas, w centrum miasta brak takich miejsc do spacerowania, ale niedaleko mamy las :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wizytę na moich stronach. Jak trafiłaś do mnie?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Postaram się także wpadać do Ciebie z wizytą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pięknie Ismeno na moim blogu:)
      Trafiłam przypadkiem, przyciągnęło mnie Twoje niezwykłe imię.
      Zapraszam, będzie mi miło, kolejny raz, kiedy mnie odwiedzisz:)

      Usuń
  22. Piękny spacer, zdjęcia i Wasze zdjęcie - cienie. A takie wymowne.
    Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń