piątek, 7 grudnia 2018

Czas mija niepostrzeżenie!

    Jestem na chwilkę, aby przywitać się z wszystkimi miłymi gośćmi na moim blogu.
Poruszam temat czasu, nie bez powodu.
Otóż 5 grudnia,  na moim koncie życiowym jest już zapisanych 55 długich cyferek!
Nie będę podsumowywała minionych lat, dotychczasowego życia, bo nic po tym.
Jestem tu i teraz, zaczynam coraz bardziej łapać najdrobniejsze chwile. Cieszyć się z najmniejszych drobiazgów.
Tak, to już jest w wieku senioralnym.
Upływ czasu, zwłaszcza po 50 r. ż., odczuwamy na własnej skórze, nierzadko tuż po przebudzenie porannym, coraz wcześniejszym. Po oczywiście późnym- nocnym położenie się do snu.
Nie będę się rozklejała i  szczegółowo rozpisywała na temat chorób, dolegliwości. Nikomu, to niepotrzebne.
Chciałam tylko przywitać się z wszystkimi swoimi wiernymi ( i nie tylko) blogowiczami.
Szczególnie z tymi, którzy przekroczyli magiczną 55-tkę.
Dlaczego magiczną? bo 55 lat jest jedyne, niepowtarzalne, nigdy już  nie przemnożone, ani prze 2, ani wyżej!
Niczego w życiu nie żałuję.
Nie chciałabym zaczynać od początku, zmieniać nawet tych gorszych chwil. Trudne momenty uczą pokory, dystansu do siebie i innych ludzi.
A może i dlatego nie chciałabym cofnąć czasu, że już mi się po prostu niewiele chce. Z powodu choroby, osłabienia fizycznego i psychicznego.
Nie wybiegam w przyszłość, aby się nie rozczarować. Bo oczarować mogę się każdego dnia!
Najważniejszą wartością w moim życiu, priorytetem-  nadal jest moja Rodzina, Bliscy!
I niech tak pozostanie!
Przyznajcie się proszę, kto ma już magiczne 55- latek i jak Wam z tym jest?
Kochani! bądźmy zawsze sobą, otaczajmy się: spokojem,  dobrem, miłością, szczęściem i uśmiechem. Czego od serca Wam i sobie życzę:)
Dziękuję, że tutaj dla mnie-jesteście:)
W tym roku dostałam tylko 1 kartkę z życzeniami, od Pani od biblioteki . Ucieszyła mnie przeogromnie, pięknie za nią dziękuję;)
A to inne prezenty, od Rodziny, znajomych w realu: kolczyki, dużo kwiatów, kosmetyki.

/kolczyki od Córki/

/Kalanchoe- od znajomej Agatki/


/Alstremeria- od Męża i Storczyk od młodszego Syna/

Mądry cytat do zapamiętania:

"Nie otrzymujemy krótkiego życia, lecz je takim czynimy.
Nie brakuje nam czasu, lecz trwonimy go".

Seneka 


15 komentarzy:

  1. Piękne urodzinowe podsumowanie, Morgano:-)
    Kolczyki bardzo ładne, wyglądają romantycznie i elegancko, a kwiaty mile widziane przy każdej okazji, oby długo cieszyły Twoje oczy:-)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego, zdrowia nade wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, wielu wspaniałości w życiu, dużo zdrówka, radości, uśmiechu i wielu wielu dobrych lat :)
    Wspaniałe prezenty, a kwiatuszki niech pieknie kwitną.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin kochana ❤ masz rację, nie trzeba rozpamiętywać tego co było tylko cieszyć się tą chwilą która tu i teraz. Najważniejsze że masz przy sobie kochające osoby. Życzę oczywiście zdrówka :))))
    Ps. Piękne prezenty od bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy powinnam byc w tym gronie.... ja magiczne 68 przekroczyłam 14 czerwca...
    tobie życzę przede wszystkim zdrowia i samych szczęśliwych dni w zyciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Morgano, mój nieco spóźniony prezent dla Ciebie czeka w odpowiedzi na komentarz, jaki pozostawiłaś na moim blogu. Pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, życzę dużo zdrówka. Niech choróbska się uspokoją, skubane bandyty bezczelne! Życzę radości w sercu, życzę uśmiechu na twarzy i oczu przepełnionych szczęściem. Życzę chwil radujących Cię jak nigdy. Życzę co najlepsze. Posyłam cały wór dobra, sympatii do Ciebie. Dziękuję, że jesteś. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypominają mi się życzenia, jakie składał jeden z bohaterów Terry'ego Pratchetta - Samuel Vimes. Życzył po prostu, jajka na twardo. Twierdził przy tym, że inni może i życzą szczęścia, czy bogactwa, ale za to jego życzenie na pewno się spełni.
    Cóż, ja Ci życzę czegoś więcej niż to jajko na twardo, ale jajka też Ci życzę - bo dlaczego nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tez już sporo lat upłynęło...
    Ja parę spraw chciałbym zmienić, ale wiem, że nie mogę cofnąć czasu więc życie nauczyło mnie, że trzeba brać je takimi jakie są:)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niczego nie żałować – żyć, patrząc na przód, z wiosną w sercu i dobrym słowem na ustach.
    P.S. Mam nadzieję, że mail dostałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokoju, radości, ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim zdrowia i uśmiechu na co dzień, miłości bliskich, szczęścia i radości.
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję z serca za wszystkie Wasze życzenia:)
    A przed wszystkim za dobre, ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Morgano,spóźnione i bardzo szczere życzenia. Nade wszystko zdrowia, zdrowia i spełnienia wszystkich, najskrytszych marzeń.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wytłumaczyć. Chciałam uszanować Twoje życzenie. W okresie Adwentowym miałaś zamiar ograniczyć przebywanie w świecie medialnym, ponieważ bardzo tego potrzebujesz.
      Wszystko jest okey!
      Ślę Ci moc serdeczności:)

      Usuń
  14. 55 to wiek szaleństwa
    Że nie wspomnę o trzech szóstkach😅
    Najlepszego

    OdpowiedzUsuń