niedziela, 27 sierpnia 2017

Ukwiecony letni balkon Morgany

                 Witam pięknie w niedzielny ciepły wieczór🌸😊
Dziś zapraszam na lekki temat, kolorowy i kwiecisty.
Lato w tym roku ładne, ciepłe i słoneczne, zatem kwiaty w mieszkaniu, na balkonie i w ogródeczku mają się dobrze.
Teraz fotki  moich kwiatowych piękności, ulubieńców i nowości.
Na początek ukochane od lat- Koleusy. Są bardzo łatwe w uprawie, a swoim wybarwieniem liści, co roku radują moje oczy i serce.
Szukam wciąż nowych kolorów i odmian.



Balkon, to w tym roku:
/ Begonia bulwiasta /

/ Pelargonia kaskadowa / 

/ Diaskia /

/ Bakopa /

Wiele kwiatów przenoszę na lato z mieszkania na balkon, min. kaktusy. 

Są także na moim balkonie zioła i kwiaty przeniesione na lato z mieszkania:
 / Oregano, Trzykrotka wężykowata i Tymianek /

Koniecznie, jak co roku w wiszących doniczkach mam:

/ Szczawika trójkątnego oraz Fuksję- ułankę. /

Z nowości kupiłam wilczomlecza
/ "Diamond Star"- Euphorbia /

Kolejna nowość, to piękny, choć kapryśny
/Zefirant- Zephyranthes minuta/

Całe moje życie otaczam się kwiatami. Miłość do nich odziedziczyłam w genach po Mamie i Babuni.
Kwiaty, to moje najwierniejsze przyjaciółki !
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pomyślnego całego nowego tygodnia:)


słucham- klik

Motto do zapamiętania:

"Ogród, tak jak jego twórca, powinien mieć swoje sekrety i niespodzianki".
 Erica James

32 komentarze:

  1. jak ładnie, jak ciepło, jak miło, jak kwiecisto się zrobiło.
    Ślicznie. Hmm, jeśli o mnie chodzi, to uwielbiam kwiaty, o ile nie zapomnę, że trzeba nalać wody czy dać odżywki. Nie odziedziczyłam opieki nad nimi. Jak coś to bardziej muszę mieć kaktusiki. :) hmm a może mam rzec - leniu. puszczaj mnie!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłością do kwiatów można się zarazić lub ją odziedziczyć:)
      Pozdrówka ślę:)

      Usuń
  2. Moje balkonowe roślinki cierpią srodze ostatnio od nadmiaru deszczu. Już jesienną schyłkowość widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tego lata upalnie i mało deszczowo, zatem kwiatom dobrze.
      Pozdrowionka przesyłam:)

      Usuń
  3. Widzę, że miałam wszystkie te koleusy, które Ty masz u siebie, nie zaskoczyłaś mnie. Ale jak oglądałam w necie, powiem Ci, że robiło wrażenie. Są nawet czarne, postrzępione.
    Myślałam, by sobie sprawić jeden ale... Chyba musiałabym się wyprowadzić z mieszkania, bo i tak już mi jego połowę zarosło... O_O

    Trzykrotka... masakra - jak to szybko rośnie!!!! Masz pomysł, jak tą roślinę opanować, zanim wśliźnie mi się do łóżka?
    Podcinać ją mam? Czy ucinać i co kilka miesięcy robić nową sadzonkę, a stare korzenie wyrzucać?
    To naprawdę mutant i rośnie szybciej niż można by przypuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Koleusy tylko latem mam na balkonie i w ogródku. Zimują już tylko zaszczepki w piwnicy.
      Moja zielona Trzykrotka wisi na ścianie, jest duża, ale piękna. Rozrosła się sama nie tylko na długość, ale i szerokość.

      Usuń
  4. Lubię kaktusy.Mam z nimi wiele cech wspólnych.Konkretnie bez rękawiczek,lepiej nie podchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz czego najbardziej żałuję ??? że nie mam balkonu. Moc uścisków Morgano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie wyobrażam mieszkania bez balkonu, nie kopiłabym takiego.
      Pozdrowionka ślę:)

      Usuń
  6. Piękny, ukwiecony balkon, u mnie tylko zioła, może w przyszłym roku posadzę jakieś kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kwiaty muszą być, co roku.
      POzdrówka przesyłam:)

      Usuń
  7. Pięknie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kwiaty!
    Ja niestety nie mam ręki do roślin, więc tym bardziej podziwiam u innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Lubie kwiaty z wzajemnością:)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  9. Piękny balkon - i moje ulubione milczące kwiaty, zwane kaktusami.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie Wojtku kaktusy pięknie zawsze kwitną:)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  10. Ależ pięknie!!! Oczu nie mogę oderwać.
    Przez moje częste wyjazdy, czasem nieplanowane, od trzech lat ograniczam kwiecie na tarasie. Ale zielono i tak mam, bo jest las :)

    Uściski Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak w tym roku jest nie cały balkon zagospodarowany.
      Lubię kwiaty i już:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Pięknie :)
    U mnie tylko storczyki i fikusy. Reszta umiera...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham rośliny. Twoje są urocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny masz ten balkon Morgano.
    Ja też mam trochę różnych kwiatów na balkonie, ale teraz deszcz i chłodno, więc spoglądam na nie zza szyby.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nadal ciepło, a po za tym balkon mam pod daszkiem.
      Pozdrowionka ślę:)

      Usuń
  14. Pięknie i kolorowo :)
    Pozdrawiam, Morgano, dokonuję próby pozostawienia komentarza, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Wiadomość doszła, miło mi:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Śliczny ten Twój balkon pełen kwiatów i roślinek.Niestety, ale ja balkonu nie posiadam, ale za to ogródek mam prawie za oknem. U mnie już czuję jesień, lato tak szybko minęło...

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń