środa, 13 maja 2015

W drogę...

      Witam serdecznie na moim blogu wszystkich miłych gości:)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze. Jest mnie nadal mało, tutaj w świecie wirtualnym, bo zajęć wciąż sporo, a i pogoda sprzyja spacerom i pracy w ogródeczku, na balkonie.
A teraz pakuję walizkę, bo jutro wyjeżdżam z Mężem do Paryża.
Od zawsze marzyłam o podróżach, życie mnie pod tym względem nie rozpieszczało, aż do zeszłego roku.
Wycieczka do Toskanii, to jeden z najpiękniejszych momentów w moim życiu. Niesamowita przygoda oraz moc wrażeń, które w sercu pozostaną na zawsze.
A teraz Francja- Paryż. To prezent od Męża i wycieczka z jego pracy. Plan napięty, pogoda ma być, zobaczymy, co da los. W dzieciństwie marzyłam o spróbowaniu żabich udek i ślimaków, mam nadzieję na spełnienie tych życzeń.
Tymczasem pozostawiam Wam słoneczny i serdeczny uśmiech i w drogę...
Do miłego napisania, po powrocie.
Z ostatniej chwili- jestem, pełna wrażeń i szczęścia. 
Zachwycona, oczarowana Paryżem:) 

/Katedra Notre- Dame w Paryżu /

do posłuchania- klik

Cytat na dobry czas:

"Każdy marzyciel wie, że to zupełnie możliwe tęsknić za miejscem, w którym się nigdy nie było, może nawet bardziej niż za rodzinnym miejscem".
 Judith Thurman

15 komentarzy:

  1. Obyś się w Paryżu odnalazła lepiej niż ja dwa lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli czas na konfrontację marzeń z rzeczywistością. Bon voyage, Morgano. Wróć z jak najlepszymi wspomnieniami i opisz nam, jak było :)

    PS: I pomyśleć, że ja sama nie mogę się przekonać nawet do maseczek z wyciągiem ze śluzu ślimaków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrów ode mnie Tour d'Eiffel i powiedz jej, że już się na nią nie gniewam i w zasadzie nie miałbym nic przeciwko temu, żeby zobaczyć ją znów. Nie szkodzi, że wiesz, o co chodzi - ona wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej więc wycieczki i niezapomnianych wrażeń :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej wycieczki, pozdrów Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej podróży. Już teraz się cieszę na relację po powrocie Bożenko. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwej podróży i wspaniałych wrażeń z pobytu w Paryżu :) Marzenia się spełniają!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. miłej wycieczki Morgano i moc wrażeń życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, ciesz się na tę wycieczkę, koniecznie batobus po Sekwanie, tyle do zwiedzenia, Montmartre koniecznie piękna panorama Paryża, zresztą ech Paryż jest cudny! właśnie wróciliśmy 27.04.2015
    j

    OdpowiedzUsuń
  11. ach, to musi być cudowna podróż:) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto mieć marzenia a jeszcze takie co się spelniają tylko czerpać z życia ile się da serdeczności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Paryża :) Sama byłam tam kilka lat temu i bardzo chciałabym wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że spróbowałaś i żabich udek i ślimaków(ja nie odważyłabym się). Wierzę, że wycieczka spełniła Twoje oczekiwania. Moja matka uwielbiała podróżować, za komuny zwiedziła kraje Układu Warszawskiego. Po 1989 też kilka europejskich,ale Francji z jej stolicą nie zdążyła, choć to było jej wielkie marzenie.

    OdpowiedzUsuń