środa, 1 stycznia 2014

Kolejna blogowa rocznica

      Witam pięknie w Nowym Roku 2014:)
Życzę, aby to był dobry czas do realizacji osobistych i zawodowych przedsięwzięć:)
Dzisiaj przypada moja rocznica blogowa. 
Pierwszego bloga w 2007,  pisałam krótko, zatem go tutaj nie liczę. A drugi, którego ten jest kontynuacją, założyłam 1 stycznia 2010 r.
Chciałabym szczególnie z serca podziękować kilku osobom, które są ze mną w blogowym świecie, od początku.
A mianowicie: Erinti, Piotrowi- Pendragonowi, Cezaremu 
Dziękuję Wam z serca za: cierpliwość, wytrwałość, dobre rady, ciepłe słowa, wysłuchanie w razie potrzeby, wierność, pamięć i troskę:)
Tylko z Cezarym spotkaliśmy się w realu na krótką chwilkę. A szkoda, że nie z pozostałymi także. Ale, nic straconego.
Mój blog, to mój mały świat. Dzielę się tutaj z Wami poradami różnego rodzaju, min tj: kulinaria, ogrodnicze, medyczne. Wymieniam moje ulubione tytuły książek, filmów, piosenek.
Zdradzam sekrety osobiste oraz problemy mnie niepokojące, nurtujące.
Staram się Was nie zanudzać, wciąż szukam zatem nowych, interesujących tematów do podzielenia się, do dyskusji, wymiany myśli.
Do wszystkich postów dołączam własne fotografie, czasem nie najlepszej jakości. Ale chciałabym, aby ten blog był od początku do końca mój, wiarygodny i bardzo osobisty.
Bardzo mile przyjmuję do grona znajomych na blogu, wciąż nowe twarze. Delektuję się Waszymi słowami, dzielę radość i smutek. Wspieram ciepłym słowem.
Doceniam Waszą szczerość, kulturę słowa, wyrozumiałość, obowiązkowość. To ostatnie przypisuję zwłaszcza i dziękuję An-Uli. Nie pozostawiła, ani jednego mojego posta bez komentarza.
Uwielbiam poczucie humoru moich Panów na blogu, tj:  Nitager, Wojciech, Vojtek, Wachmistrz, Andrzej- Art Klater . 
Wielkie z serca- dzięki:)
Kiedyś byłam nastawiona bardzo sceptycznie do znajomości przez internet. Wolałam realne rozmowy z ludźmi, w cztery oczy.
Przekonałam się jednak, że tutaj także są ludzie: wartościowi, prawdomówni, wrażliwi i rozdający dobroć.
Pisanie blogów w ogóle jest bardzo potrzebne, zwłaszcza w dzisiejszych, wcale nie łatwych czasach. Człowiek potrzebuje się wygadać, wyrzucić z siebie ból, żal, a także podzielić radościami i miłymi zdarzeniami.
Słowo pisane jest bardzo ważne, ma "zbawienną" moc. Potrafi wesprzeć na duchu, dostrzec w nas pokłady dobra, uśmiechu i ogrom serca.
Przepraszam, że nie wymieniłam wszystkich, którzy mnie odwiedzają.
Dziękuję Wam za to, że jesteście, bądźcie nadal i wybaczcie moje niedoskonałości.
Tymczasem wszystkich blogowych gości- znajomych, zapraszam na mały poczęstunek:)

 smacznego:)

Pozdrawiam miło na kolejne dni Nowego Roku ;)

 


Motto na dziś:

"Kochaj wszys­tkich. Ufaj niewielu. Bądź gotów do wal­ki, ale jej nie wszczy­naj. Pielęgnuj przyjaźnie".
William Szekspir

49 komentarzy:

  1. Przyjmij moje szczere gratulacje!
    Życzę ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wzajemne- pomyślnego roku 2014 ;)

      Usuń
  2. Pisanie blogów w ogóle jest bardzo potrzebne, zwłaszcza w dzisiejszych, wcale nie łatwych czasach.
    Słowo pisane jest bardzo ważne, ma "zbawienną" moc.Święta racja Morgana. Gratulacje serdeczne-;)) Mam także nowy post noworoczny. Serdecznie zapraszam. Buziaki noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw gratulacje Czterolatce ! Cieszę się, że kiedyś trafiłam do Ciebie, bo blog jest bardzo kobiecy, mądry, praktyczny i przyjazny. Masz wiele do przekazania. Z paru przepisów i porad skorzystałam. Życzę pomyślności na Nowy Rok i chętnie poczęstuję się ciachem. Eeee, tam, dwoma ciachami. Buziaki, Jubilatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i zapraszam zawsze do mnie :)

      Usuń
  4. gratulacje, podziw za wytrwałość
    i wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ciepłe slowo.Pamietam to spotkanie i żałuję że nie zabrałem Was choć na krótką przejażdżkę samochodem po mym mieście ..... ale przyszło mi to do glowy dopiero po fakcie. Jak mi starczy sił , to w piątek poważne przemyślenia o przyszłym i przeszłym. Oj ciężkie to mysli i nie wiem czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja marzyłam o Twojej płycie i wspólnej fotce- ku wspomnieniom :) może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Cię blogowanie nigdy nie znudzi, Morgano :)
    I dobrego roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w nowym roku a także, dobrego roku blogowania, bo blog to nasz mały intymny świat, pozdrawiam serdecznie
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech dalej trwa radość z blogowania na następne 4 lata i dłużej Morgano...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Wielkie gratulacje za wytrwałość i pomysłów na przyszlość. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajomości nawiązane przez internet mogą prowadzić do ciekawych i dobrych rzeczy. Ja wierzę, że kiedyś się spotkamy Morgano i spróbuję Twoich smakowitych wypieków. Gratuluję rocznicy i życzę wszystkiego dobrego na nowy roczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z przyjemnością odwiedziłabym kiedyś malowniczą Irlandię :)

      Usuń
  12. Morgano, ja wprawdzie rzadko u Ciebie komentuję, ale czytam prawie każdyTwój tekst.
    Gratuluję Ci kolejnej rocznicy i życzę jeszcze wielu następnych.
    Jak widzisz prowadzenie bloga to całkiem fajna sprawa.
    Serdeczności! No i pomyślnego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatem kolejnych życzę, równie udanych:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnej rocznicy i wspaniałych wiernych internetowych przyjaciół :) Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie więcej wspaniałych chwil i radości :0 Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oleńko- serdeczne dzięki za odwiedzinki i miłe słowa, zawsze ciepłe)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Morgano za ciepłe słowa. Faktycznie, znamy się już bardzo długo. Ja osobiście uważam, że w sieci jak i w życiu spotykamy dobrych ludzi, idiotów i chamów. Ale nie można się zniechęcać. Dlatego jeszcze więcej weny i kolejnych rocznic życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję Erinti za wszystkie te wierne, miłe lata ;)

      Usuń
  17. Gratulacje :) Z wielką ochotą bym się poczęstowała tym wypiekiem...ale tak wirtualnie to nie bardzo można :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog masz czas zerknij na moją stronke prezentacjematuralne2013.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, to "mierny" komentarz, na dodatek bez podpisu.

      Usuń
  19. No to ja się częstuję i piję Twoje i Twoich gości zdrowie!!!!
    Bloguj nam jak najdłużej!!!
    Serdeczności z gratulacjami!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy! I chętnie się poczęstuję wirtualnym ciastem oraz kieliszkiem szampana! Przynajmniej od tego kalorii nie przybywa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację. Ta blogowa sfera, czasami jest potrzebna człowiekowi, jak gadające lustro w którym można się przejrzeć... Gratuluję wytrwałości. Ciasto wygląda smakowicie... Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś ostatnio wciąż się spóźniam. Chyba nie w tę stronę przesunąłem zegar. A może przez pomyłkę, zamiast niego, przesunałem kalendarz?
    Najszczersze życzenia następnych lat blogowania i oby zawsze sprawiało Ci to radość.
    P.S. Zastanawiam się, dla kogo ten czwarty kieliszek z tyłu. Na pewno nieprzypadkowo różni się od pozostałych. Ale nic nie przychodzi mi do głowy. Czyżby ten ktoś miał szersze usta? Gościłaś u siebie Cameron Diaz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie gratuluję rocznicy (spóźnione ale szczere zyczenia pozdrawiam w niedzielę)
    wszystkiego naj ..dzieki za poczestunek

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozdrawiam noworocznie i życzę wielu miłych chwil na swoim blogu:))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Morgano pięknej rocznicy:))) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam...bardzo polubiłam Twój blog i lubię niezmiennie tu do Ciebie zaglądać. Życzę Ci na cały 2014 rok przyjemnego blogowania i wszelkiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście, Morgano, bloguję już ósmy rok, tym bardziej gratuluję Ci,tej skromnej, jak na razie ofkors egzakli, rocznicy. Dla mnie blogowanie jest literackim treningiem, a także okazją do kontaktu z róznymi nietuzinkowymi ludźmi płci obojga, a zawodowemu artyście to niezwykle potrzebne! Dzię kuję również za wyróżnienie!
      Tym razem zapraszam Cię do mnie na terapeutyczną dawkę kretyńska...
      ściskam

      Usuń
  26. Mnóstwa postów w Nowym Roku i jeszcze większego grona przyjaciół życzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę wielu wspaniałych rocznic na blogu. Warto być z ludźmi , którzy okazują się wspaniali i pomocni w kłopotach. Pisze blogi od 2005 roku i poznałam w tym czasie wielu wspaniałych ludzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Morgano, wielu powodów do radości na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszelkiego rodzaju okazje by świętować: można się pośmiać ze współuczestnikami, zjeść coś smacznego, wypić coś mocniejszego(np. naleweczki). Gratuluję czwartej rocznicy i życzę wielu następnych. Na swoim pierwszym blogu też świętowałam. Drugiego niestety założyłam dość niefortunnie i nie bardzo mi pasuje obchodzenie kolejnych rocznic. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obchodzę, pamiętam i dziękuję tym, którzy przy mnie wytrwali:)

      Usuń
    2. Ja dziękuję, że pomimo kłopotów zdrowotnych, zechciałaś odpowiedzieć na każdy mój komentarz. Zdrowia życzę.

      Usuń
    3. Dziękuję i wzajemnie;)

      Usuń