wtorek, 16 kwietnia 2013

Idziemy na wiosenne zakupy

       Witam wszystkich bardzo słonecznie:)
Dzisiejszy post, jest typowo kobiecym tematem. Zatem wszystkich Panów- przepraszam:)
Wczoraj byłam na ubraniowych zakupach, bo pora garderobę, buty przejrzeć i okazało się, że znów niektóre rzeczy za duże, a butki niewygodne.
Wiele osób myśli teraz o dietach, odchudzaniu się. Ja nie mam tego problemu, bo spalam kalorie codziennie, swoim chyba wiecznie czynnym trybem życia.
Zajrzałam na strony z aktualną modą. Chciałam dowiedzieć się, co będziemy nosić wiosną tego roku.
Oto skrót, co wyczytałam.
Najmodniejsze kolory, to te delikatne, kobiece, pastelowe, a mianowicie: pudrowy róż, pistacja, błękit, mięta oraz ostrzejsze: limonka, oranż, kobalt, żółty.
Czyli jestem modna ;) wczoraj kupiłam delikatną, kobiecą, pastelową bluzkę w odcieniu pudrowego różu.


Do kompletu kupiłam także ulubiony fason- ołówkową spódnicę.
Hitem ma być połączenie czerni z bielą. Są to: pasy, szachownica, geometryczne wzory z tych kolorów.

 
Mam butki w tych kolorach, zatem nie jest źle.
Jeżeli chodzi o materiały, będziemy nosiły tej wiosny:  tiule, jedwabie, dżins.

/fot. z sieci- moda dla Pań dojrzałych/

A faktury, to: motywy roślinne i kwiatowe, orientalne, cętki, węże, origami, azjatyckie.
Królować będę: słodkie falbany, przezroczyste tiule. Do marynarek koniecznie kanciaste poduszki, a do garnituru damskiego- szelki.
Hitem jest sportowy styl: staniki, body, topy- odsłaniające ciało oraz kurtki baseballówki.
Nadal bawimy się i upiększamy dodatkami: kolorowymi butami, szalami, filcowymi broszkami, bransoletami, okularami p/słonecznymi.
Modnymi są wzory florystyczne we włosach: spinki, gumki, sztuczne wpięte kwiaty,  opaski, wianki.
W cieplejsze dni- te z prawdziwych kwiatów.

 
Modnymi fasonami butów są kolorowe: kalosze, buty na słupku, koturny, lordsy, sandałki, minnetonki do kostek, mokasyny, z dodatkami dzianiny z ręcznie wykonanymi wzorami.


Kolejny mój zakup.
Moda- moda, grunt, abyśmy dobrze czuły się w tym, co nosimy i wyglądały pięknie, kobieco.
Najważniejszym dodatkiem, zawsze urokliwym, czarującym- jest promienny uśmiech:)
Bawmy się zatem modą, kolorami- na wiosnę i nie tylko.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego, udanego tygodnia:
)


Cytat na dziś:

"Odrobina pikanterii to sekret wszelkiego piękna. Piękno bez pikanterii w ogóle nie jest piękne".
  Christian Dior 

14 komentarzy:

  1. Lubię ciuchy, ale nie kieruję się aktualnymi trendami. Mam swój gust i wkładam to, w czym czuję się dobrze. Przeważnie spodnie /sama nad tym ubolewam !!!/, żakiety, sweterki. Lubię bluzki z dekoltem /bez przesady/, lubię obcasy /niestety juz coraz niższe, choć na tzw.wyjście zakładam wyższy obcas lub szpilki/. Właśnie jestem po "wymianie szaf" z zimowych na letnie. Niektóre zeszłoroczne musiałam odłożyć, 8 kilogramów, które straciłam w ciągu ostatnich 3 lat z powidu problemów zdrowotnych - odzyskałam. Cieszę się, że zdrowie wróciło, więc nie mogę psioczyć na kilogramy. Pozdrawiam serdecznie, Morgano :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Morgano,bardzo mi sie podoba ta moda,jest kobieca po prostu,a mokasynki do wąskich spodni sa fajne...Spódnica ołówkowa jest zawsze trendy...i jest super...
    pozdrawiam miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czarno-białe buty w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez lubię spódniczki ołówkowe, bo mam szczupłe nogi. Ale praktyczniejsze jednak są spodnie bo nie trzeba stale pamiętać o dobieraniu do całości ubioru rajstop.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż dodać? Jeno wiosennie pomachać wypada!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kolory, lubię pastele i ciesze się na kolorowe ulice :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Modne są takie trendy, że każda może sobie coś dla sobie znaleźć. Śliczne te ostatnie buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rzeczy wybrałaś. Dla mnie liczy się wygoda, moda już trochę mniej. Serdecznosci dla Ciebie zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica ołówkowa jest zawsze modna ja osobiście wybieram to w czym dobrze się czuję
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakupów, ja kupiłam sobie czerwone szpilki-lakierki na wesele kuzynki oraz czerwone szpilki na co dzień. Mam jeszcze na oku takie różowe..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zakupy. Też muszę jakieś ciuchowe zrobić, ale jak znam życie jeszcze to potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie liczy się wygoda. Wkurza mnie ten owczy pęd by być szczupłą. Przeglądając kobiece pisma odnosi sie wrażenie ze nie ma kobiet powyżej rozmiary 38. A w co maja się ubrać urocze, mile , pulchne kobietki które wbrew modzie chcą być sobą?

    OdpowiedzUsuń
  13. Moda jest dla ludzi, ubrania do noszenia z przyjemnością i elegancja.
    Wiek, tusza nie mają znaczenia, liczy się dobry gust i osobista elegancja, połączone urokiem bardzo indywidualnym :)

    OdpowiedzUsuń