czwartek, 21 lutego 2019

Jestem, wróciłam!

    Kochani!
Wróciłam, choć nadal przebywam na zwolnieniu lekarskim.
 Nie ma poprawy, a po za tym muszę pilnie wyleczyć dolegliwości, choroby stwierdzone podczas pobytu w szpitalu. Prawdopodobnie czekają mnie 3 zabiegi,. A czy będą poważne, to dopiero stwierdzą lekarze po dokładnych, specjalistycznych badaniach.
Pierwsza wizyta już w poniedziałek, następna w środę.
Mam już dosyć chorowania, wizyt lekarskich i czekania na wyniki, co będzie dalej.
Ale teraz koniec smutnych wieści.
Pobyt w sanatorium był udany: piękne okolice, miłe towarzystwo, zabiegi w jednym miejscu pod okiem sympatycznych rehabilitantów, min: Pani Madzi i Pana Borysa.
Co prawda schudłam, ale kuchnia smaczna. Spowodowała, to moja lekkostrawna dieta, ponieważ leki wcześniej zażywane p/zapalne i p/bólowe zniszczyły mi żołądek.
Teraz foto-relacja z pobytu w malowniczej Wysowej-Zdroju.
Tutaj więcej o tej uzdrowiskowej wsi opodal Gorlic- klik


/ moje uzdrowisko "Biawena" /       



/ pijalnia wód mineralnych /

/ park wodny /

/ park zdrojowy /
/ świerk pospolity- odmiana wężowa /

/ Prawosławny dom zakonny /
/ cerkiew  p/w Świętego Archanioła Michała /

/ kościół  Rzymskokatolicki p/w Wniebowzięcia NMP / 
/ kościół Rzymskokatolicki Zdrojowy p/w Przemienienia Pańskiego /  

/ cmentarz parafialny /       

/ widoki z okna 4 piętra /

To tyle na dzisiaj, na ciąg dalszy zapraszam wkrótce.
Teraz powoli się klimatyzuję i zaczynam czytać Wasze blogi.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych kolejnych dni:)

znalazłam piosenkę o Wysowej- klik 


Motto do zapamiętania:

"Gdy człowiek jest szczęśliwy,
żyje w harmonii z samym sobą i swoim otoczeniem".
Oscar Wilde

23 komentarze:

  1. Witaj:)
    Dobrze, że wróciłaś i jesteś naładowana pozytywną energią:)
    Jednak sanatorium to fajna sprawa. Tak trzymaj:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że wróciła. Śliczne zdjęcia, aż chciałabym pojechać gdzieś na wycieczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że już jesteś. Przykro mi jednak, że Ci nie pomogli od razu tam na miejscu, nadal borykasz się z problemami. Może jednak już wkrótce jakiś mądry doktor temu zaradzi.
    Piękna okolica aż chce się spacerować. I te zmrożone lasy, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam miałaś!! Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. W widokach można się zakochać,szkoda tylko, że problemy zdrowotne nie zniknęły. Oby zabiegi okazały się niepotrzebne, a jeśli już muszą być niech przebiegną pomyślnie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki, nawet dla nich warto tam pojechać!
    Skutki kuracji w sanatorium podobno zauważa się po czasie, nie od razu, więc może lekka poprawa będzie.
    Jeśli masz dobrą diagnozę, to jest optymistycznie.
    Odpocznij i napisz o pobycie:-)
    ściskam mocno:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie,że wypoc zęłaś i jesteś zadowolona z sanatorium. Grunt to zdrowie. zatem zdrowia życzę. Fotki inspirujące, a pijalnia wód mineralnych..... To chyba moje ulubione miejsca w każdej zdrojowej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Malownicze i czyste tereny. Szybko zdrowiej i pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zima ...
    Tę harmonię to Ci kradnę
    Tego mi dzisiaj trzeba😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne widoki i piękna architektura ! Zachwyciła mnie pijalnia wód :)
    A pogoda śnieżna jak w ubiegłym roku !
    Pocztówka doszła zaraz - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że i optymizm też przywiozłaś ze sobą :) Powrotu do zdrowia życzę i aby jak najszybciej to leczenie zleciało i powrotu do formy :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że już jesteś. Najważniejsze, że tryskasz optymizmem.
    Byłam w Wysowej. Tereny przepiękne, bardzo malownicze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj Kochana, dobrze że już wróciłaś.... zabiegi - no trudno - jak potrzebne to będa ale życzę ci zdrowia... na miarę możliwości :)
    serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Tobie pierwszy raz jestem w Wysowej i bardzo mi się to uzdrowisko podoba. Cieszę się, że wypoczęłaś, bo teraz szara rzeczywistość i wizyty u lekarzy. A może nie będzie tak źle?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że już wróciłaś do domu,
    A teraz wracaj do zdrowia! Koniecznie i natychmiast!!!
    A w tej Wysowej to pięknie i dobrze miałaś...
    Serdeczności Morgano

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny miałaś widok z tego 4 piętra :)
    Dużo zdrowia i optymizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miejsce i mądry cytat, dużo zdrówka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam częściej do siebie ☺

      Usuń
  18. Bardzo malownicze tereny i ze śniegiem pięknie wyglądają te krajobrazy jak w bajce.
    Przesyłam duzo zdrowia, oby niebawem było lepiej.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta zima w Wysowej.
    Szkoda, że nie odczułaś poprawy, ale prawdopodobnie efekty sanatorium pojawia się dopiero po jakimś czasie :)
    Dużo zdrowia, Morgano. I niech wszystkie dolegliwości idą precz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i bardzo klimatycznie uchwyciłaś Wysową - poczułam się przez chwilę, jakbym tam była. Cieszę się, że już jesteś :) Wszystkiego dobrego, zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna zima na zdjęciach, witam, pozdrawiam i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za pozostawione miłe komentarze:):);)

    OdpowiedzUsuń