poniedziałek, 21 maja 2018

Dlaczego kobiety w stałych związkach nie dbają o siebie?

        Witam serdecznie wszystkich miłych gości na moim blogu:)
Na dziś wybrałam temat z życia, zasłyszany z programu telewizyjnego.
Często osoby w długoletnim związku przestają dbać o siebie, dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn.
Ale skupmy się tylko na paniach.
Pamiętam, jak przed laty, kiedy nie pracowałam zawodowo, tylko zajmowałam się domem, dziećmi słyszałam od znajomych i obcych:" dla kogo ona się tak stroi, chyba w domu nic nie robi, że zadbana, paznokcie pomalowane i nosi obcasy".
Bardzo dziwiły mnie takie stwierdzenia. Przecież miałam męża, a dbałam o siebie nie tylko dla niego, ale dla siebie samej.
Moja kochana Babunia Irena zawsze powtarzała, aby nigdy siebie, ani innych nie lekceważyć, szanować i troszczyć się, pomagać bezinteresownie. To ona nauczyła mnie opiekowania się innymi, dbania o zdrowie i potrzeby bliskich.
Kobiety sadzą, że jak mają męża, partnera, to nie muszą już o siebie dbać, bo i po co. Nie wszystkie oczywiście.
Codzienne obowiązki, dzieci, zakupy, praca zawodowa wypełniają paniom większość czasu.
O ile do pracy ubierają się ładnie, robią makijaż, zakładają buty na obcasach, to już w domu dres i kapcie.
Pamiętajmy jednak, że dbając o siebie zatrzymujemy przy sobie męża.
W udanych związkach wieloletnich żyjemy razem, nie obok siebie.
Powinnyśmy być ważne dla siebie przede wszystkim.
Wygląd zewnętrzny, zachowanie, atrakcyjność, to walory naszej kobiecości.
Zadbanymi powinno być nie tylko ciało, ale i psychika.
Zaangażujmy męża, partnera w nasze sprawy codzienne, domowe, wtedy wygospodarujemy czas tylko dla siebie.
Ubierajmy dla siebie i swojego pana ładną bieliznę (koronki), zadbajmy o codzienny delikatny makijaż, fryzurę, paznokcie.
Zapewniam Was, że to skutkuje dobrymi relacjami i ciągłym zainteresowaniem.
Nasz mężczyzna będzie miał piękno na wyciągniecie ręki, nie będzie go szukał gdzie indziej.
Randki w długoletnim związku, to także strzał w dziesiątkę ! raz na czas tylko my.
Kiedy idziemy na spacer trzymajmy się za rękę, przytulajmy. Bliskość wzmacnia związek.
Uśmiechajmy się do siebie każdego dnia, rozmawiajmy, mówmy o uczuciach, piszmy miłe sms-y.
Doceniamy ludzi, czyny bardziej w wieku dojrzałym., nauczeni doświadczeniem.
A, jak jest u Was? napiszcie ile lat jesteście w związku i jakie są Wasze partnerskie relacje?
Pozdrawiam wszystkim, którzy odwiedzają mojego skromnego bloga bardzo serdecznie:)

/życie niczym wspólne układanie puzzli/

 słucham, bo lubię- klik

Cytat do zapamiętania:

"Jeśli kochasz, czas zawsze odnajdziesz, nie mając nawet ani jednej chwili". 
ks. Jan Twardowski

3 komentarze:

  1. Przepraszam Was za brak komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypuszczam, że komentarze były/są, ale temat okazał się zbyt - hmm - dyskusyjny :) Morgano, to jest Twój blog, Ty tu rządzisz i masz do tego prawo tak samo, jak do swoich opinii. Aczkolwiek miło, że przepraszasz.

    Co do mnie, po dużej części przyznaję Ci rację, choć na przykład w reakcji na stwierdzenie, iż dbając o siebie, zatrzymujemy przy sobie męża, przekornie przyszło mi na myśl, że niezadowolonemu dałabym najbardziej oversize'owy ze swoich przytulnych dresów i jeszcze krzyżyk na drogę ;)

    Pozdrawiam Cię po sporej przerwie, lecz jak zawsze serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!
      Coś niechcący kliknęłam i "zjadło" komentarze- przykro mi bardzo, bo były ciekawe i na temat.
      Przyślij mi jeszcze raz te publikacje, bo tamte były w Spamie, nie wiem, dlaczego.
      Pozdrawiam miło:)

      Usuń