wtorek, 23 stycznia 2018

Przerwa sanatoryjna!

          Kochani!
W związku z moim wyjazdem do sanatorium ogłaszam przerwę w blogowaniu, aż do mojego powrotu.
Nie zabieram ze sobą żadnych laptopów. Nie zamierzam "grzebać" w internecie, ani "pasjonować" się wiadomościami telewizyjnymi.
To tylko mój czas na: odpoczynek, relaks, poprawę stanu zdrowia.
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę pięknie przeżytych kolejnych, zimowych dni:)

Motto do zapamiętania:

"W życiu nie chodzi o posiadanie samych dobrych kart, ale o umiejętne granie tymi które już masz w ręku".
Josh Billings


20 komentarzy:

  1. Kochana! Będzie mi Ciebie brakowało. Na długo jedziesz?

    Z daleka, ale zawsze wspieram całym serduchem. Tak, to czas dla Ciebie. Wierzę, że wrócisz zdrowsza, szczęśliwsza. Wierzę w to calutkim sercem. Motto zapamiętam! Jesteś cudowną kobietą i proszę, pamiętaj o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego odpoczynku, relaksu. Nabieraj sił i wypoczęta wracaj do nas. Będę tęsknić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Jadąc do sanatorium należy czas przeznaczyć na leczenie, odpoczynek, relaks, spacery.
    Przed chwilą sprawdzałam spamy. Nie było żadnego.
    Już chyba od dwóch lat Blogger uporał się z tym problemem.
    Bożenko, miłego wypoczynku. Mam nadzieję, że wrócisz zdrowsza.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj kochana jak tylko się da i nie zawracają sobie głowy codziennością. Daj sobie na pełny luzik.
    Miłego wypoczynku i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Morgano, dobrego odpoczynku i pełnego relaksu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Morgano życzę Ci wspaniałego wypoczynku, a w sanatorium jest taka szansa -wiem bo byłam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, zdrówka i owocnej kuracji!!!

    Wszystkiego najefektywnego:))

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu to sanatorium, słusznie więc robisz.
    Czekamy na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, żebyś podreperowała swoje zdrowie, odpoczęła, wyciszyła się. Wykorzystaj ten czas efektywnie w dbaniu o Się.
    Serdeczności zostawiam i czekam na powrót będąc myślami przy Tobie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze,,opoczynek,to odpoczynek!!!! ładuj akumulatory!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczywaj, relaksuj się, korzystaj z życia.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak trzymać ;) dobrego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie życzę udanego odpoczynku i dobrej pogody. Odpocznij i wracaj do nas naładowana pozytywną energią

    OdpowiedzUsuń
  14. Internety poczekają, Ty raduj się czasem tylko dla siebie ❆. A gdy już wrócisz, Morgano, napisz nam, gdzie masz taki przyjemny widok z okna — załączone zdjęcie bardzo mi się podoba.

    Mata ne, do zaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zdjęcie jest zrobione w moim pokoju, widok na ogródek:)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Strrrasznie mi się podoba, zwłaszcza że to odsłona biało-zimowa, ja zaś minionej zimy z braku czasu mało jeździłam „za śniegiem”. A jak pięknie musi być u Ciebie na zielono... Samych miłych startów dnia z takim widokiem, Morgano! :)

      Usuń
    3. Droga N!
      Ja często wstawiam widok z mojego okna na bloga. Zielony był i jesienny także, zapraszam, poszukaj:)

      Usuń
  15. Dziękuję za miłe komentarze:)
    Wróciłam, jestem, ale najgorsze przede mną, powrót do pracy, po długiej przerwie !

    OdpowiedzUsuń