sobota, 24 września 2016

Dziewiętnaście mieć lat!

  Witam serdecznie miłych gości na moim blogu:)
Taki miałam wpis na blogu 9 lat temu:
"Dokładnie 10 lat temu o godz.6.40 przyszedł na świat mój 2 syn, a 3 dziecko z  kolei.
Poród odbył się operacyjnie przez cięcie cesarskie. Doszłam po nim szybko do siebie. Synek urodził się duży 3900 g i 56 cm wzrostu. Miał długie ciemne włoski, był spokojny i od razu przytulił się do mnie i do mleczka.
Kocham dzieci i zawsze chciałam ich mieć dużo, nie wierzyłam, że jeszcze Bóg obdarzy mnie 3, po 30-tce. Synek podobno mnie odmłodził.
Jest naszym wielkim szczęściem- moim i męża, a także rodzinki.
To bardzo mądre, wesołe, kochające i kochane dziecko.
Mój synek uwielbia zwierzęta, a zwłaszcza psy.
Czytanie książek jest jego pasją, zbiera komiksy.
Jego żywiołem jest woda, basen.
Bardzo lubi pizzę.
Ciekawi go świat przyrody, techniki. Uczy się gry na gitarze.
Jest ministrantem. Jak każdy chłopiec, kopie piłkę.
W szkole to uczeń bardzo dobry. Można by tak  wymieniać, opowiadacz bez końca.
Teraz jesteś w szkole, ale  po powrocie czekają na Ciebie ulubiony tort, prezenty, życzenia.
Synku bądź dalej taki kochany, jak dotąd. Krocz tylko dobrymi ścieżkami życia. Rośnij nam na pociechę.
Całuski i wszystkiego naj.........spełnienia marzonek, tych skrytych.
Mama i reszta rodzinki :)
A teraz wpis dzisiejszy, czyli 24.09.2016r.
Synu, dziś obchodzisz swoje 19-te urodziny. Wszedłeś rok temu w dorosłość. W tym roku szkolnym masz studniówkę, maturę i zakończenie edukacji w szkole średniej.
Cóż mogę dopisać do słów pisanych klika lat temu.
Nadal jesteś: kochany i kochający. Wyrosłeś na mądrego, wysokiego, przystojnego mężczyznę.
Pilny w szkole i grzeczny na co dzień. Rośniesz zdrowo na pociechę dla rodziców i rodziny.
Interesujesz się sportem, zwłaszcza piłką nożną., mniej grasz, bo zajęcia do późna w szkole nie na wiele pozwalają.
Masz swoje ulubione dania, ciasta, smaki. I sympatię, bo to już ta pora.
Słuchasz już innej muzyki, niż kiedyś.
Bardzo dużo czytasz, choć teraz to już książki o poważniejszej tematyce.
Ale nadal masz tego samego przyjaciela, od szkoły podstawowej.
Czego Ci dziś życzyć...zdrowia, sukcesów w szkole, spełnienia marzeń:)
Bądź nadal tym, kimś jesteś, nie zmieniaj się.
Kochający Cię Mama, Tata i Rodzeństwo:)
Nie chciałeś dużej imprezy, zatem będzie skromna rodzinna uroczystość.
Będą prezenty i tort Twój ulubiony- Ptasie mleczko.


do posłuchania- klik

Cytat do zapamiętania:

"Gdy ma się młodość i talent, to tak jakby miało się skrzydła". 
Haruki Murakami

15 komentarzy:

  1. Jubilatowi, który jest w wieku mojego wnuka, życzę spełnienia oczekiwań oraz wszystkiego, co najlepsze w życiu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma przed sobą tyle ile ja już mam za mną. Tez kiedyś miałam 19 lat, i wcale to nie jest długo( ten czas do chwili kiedy ma się już tyle ile mam teraz) jak się nam w wieku naście latek jeszcze wydawało.!00 lat w dobrym zdrowiu. Wszystkiego co się szczęściem zwie dla Solenizanta i jego Wspanialej Mamy. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najmilszego dla Syna! By spełniały się Jego marzenia i plany :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to rodzic, który nie obcina skrzydeł. Ale wypadasz w moim obiektywie wspaniale, więc syn musi być dumny ze swej młodości i na pewno dzięki Tobie i Waszemu wychowaniu, ma skrzydła i doskonale o tym wie.
    Zatem wszystkiego najlepszego i końskiego zdrowia! (bo domyślam się, że czasem czyta Twój blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego Pana?????????????????!!!!!!!!!!
    "Panowie to w Londynie w cylindrach chodzą" Jestem Vojtek a nie Pan :)
    A u nas też jesień.

    Piekny rodzinny tekst. Aż miałem łzy w oczach. Nas było czworo dzieci. Wiem, rozumiem co to znaczy rodzina wielodzietna. Kiedyś nasze warszawskie podwórka wypełnione były dziećmi. Dziś jest pusto. Ja pochodzę z wyżu demograficznego. Serdeczne zyczenia dla syna i przy okazji dla całej rodziny!
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję w imieniu Syna za miłe komentarze i życzenia:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Syna!
    Przepraszam ale nie aktualizują się twoje posty.
    Blog wisi na końcu listy.
    Nie mam pojęcia jak to wszystko zmienić.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      I u mnie z blogami tak jest, nie można ich zapisać są na końcu listy!

      Usuń
  8. Przyłączam się do życzeń dla Twojego syna.
    A Tobie gratuluję:)))

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. „W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem” (2 List do Tymoteusza). Szanowna Ultro, w Twoim przypadku bieg nadal trwa, jednak cytat ten już ma zastosowanie. Z posta bije nie tylko rodzicielska duma, ale i miłość - najlepsze, co człowiek może otrzymać. Wielu dalszych tak pięknych lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik wspaniały a syn już mężczyzna i nie długo wyfrunie z pod szydeł rodziców

    OdpowiedzUsuń