czwartek, 23 października 2014

Do napisania za jakiś czas!

 Przykro mi powiadomić wszystkich miłych gości odwiedzających mojego bloga, że zawieszam blogowanie do odwołania.
Wskazanym jest odpoczynek, ze względu na niezadowalający stan mojego zdrowia, a konkretnie zły stan prawej ręki..
Nie gram w tenisa, a mam chorobę nazwaną od tej dziedziny sportu.
Zatem, moi kochani- do napisania kiedyś...pa.


Motto do zapamiętania:

"Poczucie zdrowia zdobywamy tylko przez chorobę".
Georg Christoph Lichtenberg

19 komentarzy:

  1. No, skoro tak trzeba... Szkoda! Ale deklaruję, że poczekam, ile będzie należało. Pozdrawiam serdecznie i życzę wyleczenia dolegliwości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to naprawdę współczuję Bożenko kochana. Oczywiście że życzę z całego serca zdrowia i ciężko tu będzie i pusto bez Ciebie. Ale cierpliwie czekam. Przytulam-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Morgano,kuruj się...bo jak słyszę,to masz bolesną dolegliwośc...współczuję...
    życzę szybkiego wyzdrowienia i wracaj do nas...poczekamy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież masz jeszcze jedną rękę! Niedalej jak wczoraj przy kasie w markecie obsługiwała mnie dziewczyna - bardzo ładna - bez lewej ręki. Całej! A co ciekawe, na prawej miała ładnie wypielęgnowane i pomalowane paznokcie. Jak ona to zrobiła - zabij, nie pojmę.
    Jedną ręką dłużej się pisze, ale jest to możliwe. A może spróbowałabyś komuś dyktować? Nie masz tam kogoś pod ręką (tą zdrową), komu mogłabyś to zlecić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zyczę dużo zdrowia no i dobrego ortopedy zeby ci to wyleczył.

    OdpowiedzUsuń
  6. Morgano,przykro mi ze cierpisz.Zycze Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Lacze pozdrowienia i usciski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie łokieć tenisisty. Odpocznij , poczekamy . Zdrowie jest najważniejsze. Dobrze, że informujesz, bo niektórzy wycofują sie po angielsku i nie wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam serdecznie, Morgano, wracaj do zdrowia i do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawy w takiem razie życzę, by najrychlejszej, choć bynajmniej nie ze względu na bloga...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi. Wracaj do zdrowia szybciutko. kropla428

    OdpowiedzUsuń
  10. To jakis pech, że tyle dotąd wytrwałych blogierek się zawiesza. Dziś to już chyba po raz czwarty spotykam się z tym przypadkiem.
    Ale cóż, Morgano, zdrowie jest najważniejsze!
    pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo to mam nadzieję, na dalszy ciąg, zdrowiej
    j

    OdpowiedzUsuń
  12. O masz, tego się nie spodziewałam. Lecz zdrowie jest ważniejsze. Proszę dbać o siebie, my poczekamy na Twój powrót do blogowania. Serdeczności, Morgano.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wyleczenia, jak najszybszego!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj szybko do zdrowia i do nas...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. przesyłam serdeczne pozdrowienia, życzenia powrotu do zdrowia i do blogowania

    OdpowiedzUsuń