wtorek, 5 września 2023

Podziękowań nigdy dosyć!

 Kochani!
I mamy wrzesień. Koniec wakacji, dzieci, nauczyciele wracają do szkół.
Chociaż jeszcze mamy ciepłe dni, słoneczko wygląda nieśmiało zza chmur, to w powietrzu czuć już jesień. I ta może być piękna z ładną pogodą i wybarwioną przyrodą.
Dzisiaj kolejny mój post z podziękowaniem💝

                          Kto...
"Kto pragnie innych czynić radosnymi,
ten musi mieć radość w sobie.
Kto chce ciepło wnosić w świat, 
musi płonąć ogniem. 
Kto pragnie innym pomagać, 
musi być przepełniony miłością. 
Kto chce wprowadzać pokój na ziemi, 
musi mieć pokój w sercu swoim". 
               Phil Bosmans

 Rodzina- mój najważniejszy życiowy priorytet-dziękuję Bogu codziennie, że Was mam, na dobre i złe🧡

Otrzymałam od Was pocztówki z wakacji, magnesy, z czego się bardzo cieszę i pięknie Wam z serca za te dary dziękuję😊🌹💗

Od Agnieszki R. przyszła kolorowa pocztówka z miasta, w którym mieszka oraz ciekawy magnes🤗


Przyszła także pocztówka z pięknych Mazur, od Ani-Jael🤗🤗


Ania Ka wzbogaciła moją kolekcję o 2 przecudne magnesy ze swoich stron🤗


Od Ani K. przyszła piękna kartka znad morza🤗


Od Beatki- Beci przyszły, aż 2 pocztówki malownicze z wakacji🤗








Lidia-Penelopa ze swojego urlopu nadmorskiego wysłała mi śliczny magnes🤗

Od Urszuli W. otrzymałam kartkę z Chęcin oraz magnes- z mojej Kielecczyzny ukochanej🤗 





Podziękowania należą się także wydawnictwom, od których otrzymuję dużo interesujących książek do recenzji. 
A są to Wydawnictwa: Dolnośląskie, Faros, Fronda, LiterackieMando, Marginesy, PoznańskieRebis, WAB, WAM, Znak💖


Wydawnictwo Poznańskie przysłało mi do recenzji, wartą przeczytania książkę, pt."Rausz. Niemcy między wojnami".
Autor Harald Jähner szczegółowo opisuje sytuację gospodarczą, polityczną, obyczajową międzywojennych Niemiec.
Ocena 8/10

Z Wydawnictwa Rebis otrzymałam do recenzji 2 bardzo ciekawe, choć różne tematycznie książki.
Pierwsza z nich nosi tytuł "Najważniejsze, to przeżyć". Autorką jest Ałbena Grabowska.
Poznajemy losy kilku młodych (i nie tylko) bohaterów powieści, którzy po wojnie wracają do zrujnowanej Warszawy.
Poruszająca, jak zawsze u autorki historyczna fabuła.
Ocena 8/10
Druga propozycja książkowa, pt. "Persowie. Epoka wielkich królów", napisał ją Lloyd Llewellyn-Jones.
Mnóstwo ciekawostek, których nie znaliśmy do tej pory o Persji, polecam.
Ocena 9/10
Obie książki pięknie wydane.


Kolejny egzemplarz recenzencki, tym razem od Wydawnictwa Znak.
Już sam tytuł "Kraj, w którym umrę", jest intrygujący.
Autor Marcin Matczak, rocznik 1976, chciał napisać książkę o Polsce, ale już bez niego. Dlaczego? bo to "ciekawy eksperyment myślowy".
Polecam tę lekturę, bo skłania czytelnika do refleksji.
Ocena 8/10

Z tego samego Wydawnictwa, kolejna nietuzinkowa propozycja książkowa.
A jest to "Jak się nie dać psychopacie. Poznaj jego metody".
Autorka Żaneta Gotowalska-Wróblewska przeprowadza wywiad z prof.dr.hab. Danielem Boduszkiem.
Pan profesor jest znawcą tematu, bo to psycholog kryminalny i biegły sądowy.
Ku zdziwieniu- psychopata, to niekoniecznie morderca!
Ocena 8/10

Szczególne z serca podziękowania należą się Blogowiczom i Gościom tego bloga, których przybywa. 
Super, że Jesteście i czytacie, zostawiacie swoje komentarze💚


A Wy, komu dziś chcielibyście podziękować i za co?

do posłuchania

Cytat do zapamiętania:
"Ktokolwiek chce osiągnąć radość, musi ją z kimś podzielić - szczęście przyszło na świat jako bliźniak".
 George Byron

46 komentarzy:

  1. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga kochana. Dziękuję, że jesteś.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdzięczność jest piękna, warto ją w sobie pielęgnować, jest uwalniająca od wszelakich złych nastrojów. :)
    Zaczęłam właśnie urlop. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze napisane!
      Dziękuję za pocztówkę z Twojej podróży Aniu🧡

      Usuń
  3. A no zleciało i już po wakacjach. Dobrze, że jeszcze słońce wygląda zza chmur, ale też już właśnie ostatnio stwierdzilam, że czuć jesień. Też zbieram magnesy i kupuje je innym ze swoich podróży ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki sympatyczny post! Dziękuję za Twoją dobrą energię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo się różnimy ale mimo to lubimy się trochę, bardzo ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, że pielęgnujesz wdzięczność. Ja dziękuję za to, że jesteś i życzę Ci wszelkiego dobra. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobro do człowieka wraca, tak jest i w przysłowiu i życiu🧡

      Usuń
  7. Super, ja też dostałam kartki, ale z roku na rok ich coraz mniej i chyba poczta też się do tego przyczynia...
    Pięknego i słonecznego września!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymałaś piękne kartki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ! Cytaty mądre - zabieram i zapisuję sobie ! Piosenka trafia prosto w serce ! Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję, za to, że odwiedzasz i zostawiasz ślad na moim skromnym blogu💜

      Usuń
  10. Bardzo miły post, z tymi podziękowaniami. Ja odczuwam wdzięczność za wszystko, co moje życie przyniosło mi w darze, a najbardziej za mojego ukochanego męża :) To jego sprawka, że czuję się szczęśliwą kobietą... Pozdrawiam Cię serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy szczęśliwe i o to w życiu chodzi kochana🧡

      Usuń
  11. To prawda uczniowie wrócili do szkoły a do nas małymi kroczkami zmierza Jesień . Ile fantastycznych kartek z wakacji dostałaś - jak ja uwielbiam takie kartki z wakacji - mają swój klimat.

    Cieplutko Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki możemy sobie wysyłać, jeśli zechcesz💛

      Usuń
  12. Taka umiejętność cieszenia się z tego co się ma i bycia wdzięcznym to piękna cecha :) Ale piękne kartki dostałaś! Jest się z czego cieszyć :) Zawsze miło wiedzieć, że ktoś o nas pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jesień i mega na nią czekam...nawet na tę pochmurną, bo to moje klimaty. hehe Przepiękny post, miło na sercu się robi. Mamy, za co dziękować, aj to prawda. Cieszę się, że tyle kartek i magnesów dostałaś. No patrz, byłam w Łebie osotatnio, mogłam poprosić o adres i bym Ci wysłała. :)))) 
    Pozdrawiam Cię cieplutko, jesteś fajowa!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy sobie wysyłać kartki kochana.
      Piszmy, dziękujmy, bo to miłe uczucie, niczym miód na serce💜

      Usuń
  14. Cytat mądry!
    Wdzięczność w dzisiejszych czasach zanika ,tym bardziej cieszę się ,że doceniasz nasze kartki 🙂😚
    A że magnesy też Cię ucieszą to dobrze wiedzieć, ja też przywiozę z wakacji dla siebie i ładują na lodówce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz o mnie zawsze, za co z serca dziękuję🧡

      Usuń
  15. Witaj :) Piękny post pełen wdzięczności i refleksji na temat nadchodzącej jesieni oraz znaczenia rodziny i czytelników w Twoim życiu. To naprawdę ciepłe słowa, które emanują pozytywną energią.

    Twoja wrażliwość na otaczającą Cię przyrodę i ludzi, którzy przesyłają Ci pocztówki i magnesy, jest naprawdę wzruszająca. To jest piękna forma doceniania i dziękowania za wsparcie i miłość, którą otrzymujesz od innych. Jestem pewien, że Twoje refleksje dotyczące miłości, radości i pokoju dotkną serca wielu czytelników, inspirując ich do doceniania piękna życia i bliskości swoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać, że doceniasz moje starania.
      Dziękuję, że Jesteś💚

      Usuń
  16. To ja Ci raz jeszcze podziękuję Morgano za piękna kartkę jaką dostałam od Ciebie dwa lata temu...z widokiem Twojego miasteczka.
    Wszystkiego dobrego.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za Twoje piękne książki🧡

      Usuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Cudowny wpis :) Umiejętność cieszenia się i bycia wdzięcznym jest ważna w życiu człowieka, na pewno wpływa na jego pozytywne emocje :) Piękne kartki i super magnesy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyć się drobiazgami nie Kazan umie, a warto wyrobić w sobie tę umiejętność. Łatwiej się wówczas żyje💛

      Usuń
  18. Witaj wrześniowo Morgano
    Z przyjemnością przeczytałam Twoją opowieść. Wdzięczność jest teraz tak rzadko spotykana.
    Pozdrawiam uciekającym już powoli latem i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dziękuję za Twoje podziękowania za magnesik :) Będę teraz pamiętała o następnych, jeśli zawitam w jakimś nowym miejscu. Nie natknęłam się na magnesy w mojej miejscowości, ale może kiedyś, gdzieś... Tak w ogóle słowo "dziękuję" funkcjonuje na co dzień w moim słowniku. Jest to dla mnie bardzo naturalne, bo zawsze jest za co dziękować. Pozdrawiam wszystkich czytających ten blog i jego Twórczynię - Morganę. Penelopa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło zawsze o mnie i do mnie piszesz-jestem Ci bardzo wdzięczna wirtualna Przyjaciółko💚

      Usuń
  20. Nie zwróciłam uwagi na te książki, ale zaintrygowałaś mnie wysokimi ocenami, chętnie sobie na nie zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żaneta Gotowalska-Wróblewska15 września 2023 13:03

    Bardzo dziękuję za recenzję mojej książki "Jak się nie dać psychopacie. Poznaj jego metody". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za możliwość przeczytania i wzbogacenia swojej wiedzy w temacie książki🧡

      Usuń