czwartek, 26 czerwca 2014

Mój balkon w czerwcu

         Witam pięknie, letnio i serdecznie:)
Czerwiec, to miesiąc pełen kolorów, zapachów, słonecznych dni. Nasze ogrody, balkony rozkwitają, pachną, zdobią, relaksują.
A teraz fotorelacja z mojego balkonu.

/nadal pięknie kwitną bratki/

Rozpoczęłam od rośli w skrzynkach na balkonie. A teraz pora na moje ukochane Fuksje- ułanki


I w kompozycji z Daliami miniaturkami


A teraz kwiaty w wiszących doniczkach

/cudna Begonia zwisająca/

Pora na kącik ziołowy


Mam, jak co roku na balkonie w donicy swoje Pomidorki koktajlowe.


Koleusy mam,  moje najmilsze


Nie może zabraknąć, jak co roku kolorowych Kalanchoe


I jeszcze jedna barwa Kalanchoe


A, to mój nowy, odpustowy nabytek- wiatrak duży.

Mam już 4 małe, bo bardzo lubię, jak obracają się na wietrze. Ulubione wiatraczki na balkonie w skrzynkach, obok kolorowych kwiatów.

Jest i cudnie wanilią pachnąca- Werbena- Twister Red

Ładnie się rozrastają Osteospermum, mam aż 5 różnych kolorów.


Więcej o tych pięknych, letnich kwiatach pisałam obszerniej kilka postowi wcześniej- zapraszam do lektury.
Dziękuję za wspólny spacer po moim balkonie, zapraszam na kawek i pyszne aroniowe ciasto:)


Miłego weekendu i udanego nowego tygodnia życzę :) dziękuję za wszystkie mile komentarze:)
Wszyscy uczniowie, nauczyciele rozpoczęli wakacje. 
Życzę Wam udanego wypoczynku i samych słonecznych, beztroskich dni:)
Jestem bardzo dumna z mojego Syna, który pięknie z wyróżnieniem i nagrodą, otrzymał świadectwo z promocją do II klasy TI:)


Motto na dziś:

"Ci, którzy wnoszą w życie in­nych ludzi pro­mień słońca to ludzie, którzy nie pot­ra­fią zat­rzy­mać go tyl­ko dla siebie".

13 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie! Na moim tarasie w tym roku trochę ,,dziko''. Wysiałam z nasionek różne polne kwiatki, niektóre trochę za wysokie jak na rosnące w donicach. Gną się na wietrze, zwisają bezładnie itp. Mnie się podoba, Małż trochę marudzi. Najchętniej obsadziłby cały taras pelaśkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Każda roślina ma swój urok, nie szkodzi, że smagana wiaterkiem, wiotka :)
      I ja nie mam w tym roku pelargonii, nie szkodzi ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. pieknie na Twoim balkonie Morgano...bardzo lubię Kalanchoe,a ten o innej barwie bardzo ciekawy...pomidorki tez miałam kiedyś
    Eros Ramazzoti jak zwykle czaruje ...lubie ten głos...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. W takim miejscu z chęcią bym posiedziała z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz więcej na balkonie niż ja w ogrodzie. Gratulacje dla Mamy i Syna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny jest Twój balkon :)
    Gratulacje dla syna, mój wnuk też juz jest w II klasie liceum. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje na balkonie jakoś się różnią ..... hmmmmm ...... może je w końcu podleję ??? Bo reszta rodziny na urlopie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kolorowo i pachnąco a do tego jeszcze ciasto, pozdrawiam serdecznie i podziwiam
    j

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo masz ten balkon bardzo duży, albo dokładnie zaplanowany, bo wprost nie do uwierzenia, że na małej przestrzeni(balkon u moich rodziców to 150cmx80cm-wymiar tak na oko, bo nie mierzyłam.).

    OdpowiedzUsuń
  9. Balkon mam spory, ale i każde miejsce jest wygospodarowane:)

    OdpowiedzUsuń