sobota, 17 sierpnia 2019

Rodzinne świętowanie!

       Witajcie kochani:)
Dziękuję za Waszą obecność, miło mi gościć nowe osoby:)
Sierpień w mojej rodzinie obfituje w różne uroczystości, tj: 14-imieniny młodszego Syna klik nasza 32 już rocznica ślubu  klik, a 18 urodziny najstarszego Syna. W tym roku okrągłe, bo 30-te!
I o tym ostatnim słów kilka.
Tak pisałam przed laty, dokładnie 18 sierpnia 2007r. na blogu:
"Dziś wielkie Święto mojego najstarszego syna.
Wkracza w wiek dorosły,kończy 18 lat !
Dokładnie pamiętam dzień jego narodzin.
Ciąża była najpiękniejszym stanem w moim życiu.
Syn urodził się jako moje pierwsze, upragnione dziecko.
Kocham dzieci, zwłaszcza niemowlęta.
Synek dorastał zdrowo, spokojnie, szybko przyswajał wiedzę. Był (i nadal jest) spokojnym, mądrym chłopcem- ot, już mężczyzną.
Imię, to mój wybór, z sympatii  do pewnego znanego piosenkarza.
Nawet byliśmy wspólnie, po latach, na jego koncercie, mamy wspólne fotki, autografy.
Dziś świętujemy, upiekłam jak zawsze ulubiony tort, będą smakołyki, prezenty, życzenia 100 lat...
Chciałabym, aby mój dorosły już syn miał piękne życie, bogate w :uśmiech, szczęście, radość, dostatek. Aby ziścił swe marzenia i aby pozostał nadal mym kochającym i kochanym synkiem. Synku całuski od nas wszystkich.
Szczęśliwa mama.
W tym dniu wejścia w dorosły świat, niech wszystkie smutki odejdą w dal. Niech się śmieje do Ciebie świat, blaskiem długich i szczęśliwych lat..."

A, jak jest dziś?
 Wiele słów mogłabym powtórzyć sprzed 12 lat.
A mianowicie, Syn jest nadal: mądrym, spokojnym, rozważnym i odważnym,  dążącym do celu Mężczyzną.
Skończył szkołę średnią( i swoją wymarzaną informatykę),  studia, pracuje, zarabia, usamodzielnia się. 
Nie mieszka już z nami, znalazł miłość swojego życia, myśli o założeniu rodziny, byciu tatą.
Syn spełnił wiele swoich marzeń: wyjechał za granicę, nauczył się perfekt języka angielskiego ( samodzielnie), kupił upragniony motor ( jeździ rozważnie, z głową!), zrobił prawo jazdy na samochód (od niedawna jeździ także autem). 
Spełnia się zawodowo i prywatnie.
Ma od lat, grono, tych samych przyjaciół.
Nie sposób wychwalać swoje dziecko, bo wiadomo dla Mamy- zawsze był, jest i będzie, tym Naj!
Jakie dziś złożyłabym życzenia, mojemu 30-latkowi? (Boże, jak ten czas leci!).
Synku mój!  życzę Ci przede wszystkim: zdrowia (wiem ostatnio, na własnej skórze doświadczyłam, jakie jest cenne!), stabilności życiowej, nadal odwagi w podejmowaniu ważnych, czasem trudnych- decyzji, szczęścia i miłości w związku, awansu i zadowolenia w pracy, pięknego podróżowania i poznawania ciekawych miejsc, uśmiechu każdego dnia!
Bądź nadal dla mnie, dla nas (Rodziców, Rodzeństwa) kochający i kochany!
Tort ( ulubiony mojego Synka) jest w tracie pieczenia ( co roku piekę je sama dla Bliskich), jest specjalna dekoracja ( niespodzianka) i prezenty, a całe przyjęcie już jutro.

/tort "Ambasador"- taki będzie/

Kochani! bądźcie i Wy szczęśliwi  i dumni ze swoich rodzin, dzieci i bliskich:)
Pozdrawiam najserdeczniej i życzę kolejnych udanych, spełnionych, miłych letnich dni:)
Wybaczcie, że nie będzie zdjęć, ale tych osobistych, po prostu nie wstawiam.

 /na zdrowie, za zdrowie/

 do posłuchania- klik

Motto do zapamiętania:

"Najważniejsza rzecz w życiu to rodzina. Najpierw ta, w której się urodziłeś, później ta, którą sam stworzyłeś".
Peter Sellers



44 komentarze:

  1. Rodzina jest najważniejszą sprawą w życiu jedynie dla części społeczeństwa. Odnoszę wrażenie, że dla coraz mniejszej. Nie krytykuję tego, każdy ma prawo do samodzielnych wyborów. Nie mniej, dla mnie życie bez rodziny byłoby, jak nocny koszmar. Pozdrawiam radośnie. :-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz być dumna z syna. Udanej imprezki oraz wszystkiego dobrego dla solenizanta, dużo zdrowia i spełnienia marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imieniu swoim i Syna- dziękuję pięknie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Tak jak u Ciebie sierpień, to u mnie lipiec obfitował w ważne daty i uroczystości :) Życzę Wam, z okazji tych wszystkich ważnych dni, byście byli szczęśliwi tak bardzo jak to tylko możliwe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy za życzenia:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Twojego ukochanego syna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, jutro przekażę Synowi życzenia- ucieszy się:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Rodzina jest ważna, życzę Wam wszystkiego dobrego. Róże jak zawsze piękne, a poza tym tym zdjęciem ciasteczka bądź kawałkiem tortu narobiłaś mi smaka i teraz muszę sama coś upiec :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia dla całej rodziny, oby zawsze szczęście Wam dopisywało! Ja też mam szczęśliwą, choć niedużą rodzinę. Mamy jednego syna, którego choć nie dane mi było urodzić, to jest naszym wielkim szczęściem. Nigdy nie żałowaliśmy decyzji o adopcji, bo trudno o kochańsze dziecko (to już 24 lata!). Dziękuję za poruszenie tego pięknego i ważnego tematu. Zasyłam serdeczne uściski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczności dla Syna i gratulacje dla Was Rodziców. Miłego świętowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rodzina to najważniejsza i najpiękniejsza wartość, jaką człowiek mógł otrzymać. Wszystkiego co najlepsze dla Twojego syna! Pozdrawiam Was serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzinne wartość to spaniała sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia urodzinowe dla Syna <3
    Torcik wygląda pysznie i na pewno wspaniale smakował, tym bardziej, że własnoręcznie zrobiony przez mamę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ..cudowny post Morgano! ..wielkie gratulacje (nieco spóźnione, ale płynące prosto z serca) dla Was z okazji niezwykłej 32 rocznicy ślubu!
    ..oczywiście wszystkieg, co co najlepsze, dla Twojego ukochanego Syna,
    życzę ogrom zdrowia, radości, moc szczęścia i miłości oraz spełnienia najskrytszych marzeń..

    - przesyłam najserdeczniejsze pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  12. An interesting post!

    I love the roses pictures, beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla syna Morgano! Możesz być dumna z tego , że tyle osiągnął bo miał wielkie wsparcie w Rodzinie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jak miło się zrobiło na sercu :) piękne życzenia! Rodzina zawsze najważniejsza <3
    A tort narobił mi smaku xd aż zjem sobie cukierka ( bo tortu teraz nie mam haha)

    OdpowiedzUsuń
  15. mój najstarszy też w tym roku 30 lat, boszszszsz, jak ten czas leci, jak nam się te dzieci starzeją, dobrze, że my wciąż młode... :D
    serdeczności dla całej rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie starość już siedzi na plecach, niestety!
      Dziękujemy:)

      Usuń
  16. Najszczersze gratulacje dla całej rodzinki, a dla jubilatów szczególne!
    Sierpień i dla nas jest dobrym miesiącem, a od piątku jeszcze lepszym:-)
    Nic tak nie cieszy, jak radość ze szczęścia własnych dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Na Twoje matczyne ręce składam życzenia dla Twojego syna - dobra życzę jemu ale i Tobie, bo od matki zaczyna się życie dziecka... Dobra dla Was życzę i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę obu synom wszystkiego najlepszego no i Wam z okazji rocznicy ślubu. 32 lata wspólnego pożycia to spory kawał czasu. Trochę poświętowaliście. Nasza Jula miała być Dawidem bo dziewczyny marzyły o Braciszku ale kochają ją tak jakby była Dawidem. Jest bardzo pocieszna. Ściskam mocno całą Rodzinkę 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie- serdeczności dla Was przesyłam, dziękuję:)

      Usuń
  19. Przepraszam źle zrozumiałam że masz dwóch synów. Ale ze mnie gapa 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej ...jaki zbieg okoliczności Morgano , moja młodsza córka też w sierpniu skończyła 30 lat ! Życzyłam jej i zycze też Twojemu synowi - szczęśliwego życia ! Moje życzenia sa proste , ale wyrażają wszystko , co najlepsze. Kazda osoba wie , co dla niej stanowi prawdziwe szczęście - niech się więc spełni ! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia- dziękuję;)
      Dla Córci także najlepszego:)

      Usuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla Wszystkich Solenizantów.
    Życzenia spóźnione, ponieważ w tym czasie byłam w szpitalu, a teraz powoli nadrabiam zaległości blogowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy kochana! bardzo, bardzo serdecznie:)::;)

      Usuń